ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با پدیده

سرخپوشان پایتخت یکی از حساس ترین بازی های فصل خود را در مقابل پدیده برگزار می کنند. این دیدار در حالی انجام می شود که ملی پوشان پرسپولیس به ترکیب بازخواهند گشت اما برخی از عناصر جدید بازی را از روی نیمکت آغاز می کنند. مهم ترین تغییر سرخ ها نسبت به بازی با سپیدرود، حضور علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی است. بیرانوند که به دلیل خستگی حاصل از جام ملت ها در بازی با سپیدرود غایب بود، حالا امیدوار است به نمایش های درخشانش ادامه دهد و با یک کلین شیت دیگر تیم را در جهت پیروزی یاری کند.

در دفاع میانی شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی مهره های بی جانشین هستند. در سمت چپ مصلح همچنان فیکس بازی می کند و مهدی شیری نیز همچون بازی با سپیدرود در ترکیب اصلی خواهد بود. برانکو پس از محرومیت در 2 بازی، کمال کامیابی نیا را در زمین قرار می دهد. باتوجه به محرومیت ترابی و دوری رسن از شرایط آرمانی، احمد نوراللهی در سمت راست خواهد بود و سیامک نعمتی نیز در سمت چپ بازی می کند. سروش رفیعی نیز بین این دو و پشت دو مهاجم سرخپوش حضور خواهد داشت.

سرمربی سرخ ها در خط حمله علی علیپور و امید عالیشاه را استفاده می کند. البته سیامک نعمتی نیز در این ترکیب می تواند جای خود را با عالیشاه عوض کند اما مسئله مهم نیمکت نشینی شریفی پس از 45 دقیقه ناامید کننده و همچنین دوری بودیمیر از ترکیب اصلی است. البته مهاجم کروات سرخ ها احتمالا در نیمه دوم به زمین می رود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با پدیده: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، علی علیپور، سروش رفیعی، سیامک نعمتی و امید عالیشاه.