مراسم معارفه کی روش برگزار شد

کی روش به مدت 8 سال در تیم ملی فوتبال ایران حضور داشت که از جمله افتخارات او می توان به 2 صعود پیاپی به جام جهانی فوتبال برای نخستین بار در تاریخ فوتبال کشورمان و حضور در نیمه نهایی جام ملت های آسیا بعد از 15 سال اشاره کرد.

کی روش برای 100 بازی روی نیمکت ایران نشست که حاصل آن 60 پیروزی ، 27 تساوی و 13 شکست بود. 

رامون خسورون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا پس از امضای قرارداد رسمی باکارلوس کی‌روش گفت: از امروز به بعد کی روش رسما سرمربی تیم ملی بزرگسالان کلمبیا است،  ما مدت‌ها بود که دنبال کی روش بودیم چون با پروفسور کی‌روش فوتبال کلمبیا می تواند بیش از گذشته پیشرفت کند.

همچنین کی روش هم در جمع خبرنگاران کلمبیایی گفت: برای من صداقت بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد ، من همیشه به این اصل پایبند بوده‌ام. علاوه بر این در فوتبال کلمبیا همه تلاشم را انجام خواهم داد و هر سعی خودم را می کنم تا میراث خوبی از خودم در فوتبال کلمبیا برجا بگذارم.

کی‌روش افزود: نکته دومی که باید به آن اشاره کنم مسئله بودجه است و بستگی دارد که در این زمینه چگونه عمل کنیم و ما باید تلاش کنیم که در این زمینه روز به روز بهتر باشیم.ماموریتی که من دارم به سازماندهی و بازیکنان بستگی دارد و همین شرایط نشان می دهد که ما چگونه می توانیم پیشرفت داشته باشیم.رسیدن به نتایج استثنایی نیازمند شرایط استثنایی است و باید همین روند می توانیم خیلی خوب باشیم و تصمیم‌ها و نوآوری های خوبی در فوتبال کلمبیا داشته باشیم.