درخواست مدیرعامل باشگاه فولاد از هواداران

حبیب الله رضایی که از نزدیک تماشاگر دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس بود، در این خصوص اظهار داشت: خوشبختانه تیم فولاد با تلاش‌های همه جانبه در این دیدار سخت روند صعودی‌اش را حفظ کرد و شاهد هستیم که فولاد بار دیگر توان و اقتدار خود را اثبات کرده و از سه بازی به ٢ برد و ۱ مساوی مقابل تیم های بالای جدولی رسیده است. امیدواریم با توجه به پتانسیل بالای بازیکنان و کادر فنی شاهد تداوم این موفقیت‌ها باشیم. 

 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص تاثیر حمایت های هواداران بر نتایج فولاد، گفت: این باشگاه در دل بسیاری از فوتبال دوستان جای دارد و باعث غرور خوزستانی هاست. با این حال در گذشته بخش عمده ای از هم استانی های ما از نتایج راضی نبودند با این وجود شاهد تغییر این فضا هستیم و بازخورد خوبی از جامعه دریافت می کنیم. در دیدار اخیر نیز هزاران هوادار مشتاق از شهرهای مختلف گردهم آمدند تا در غدیر شاهد یک جو خوب باشیم. این حمایت ها باعث دلگرمی بازیکنان، کادر فنی و مجموعه باشگاه فولاد خوزستان می شود و بخش بزرگی از این موفقیت به این موضوع وابسته ارتباط دارد. 

 رضایی در ادامه افزود: یکی از نکات جالب دیدار با پرسپولیس علاوه بر کسب یک برد شیرین، حضور دوباره هواداران در ورزشگاه بود که جا دارد از زحمات این عزیزان تشکری ویژه داشته باشیم. کانون هواداران، لیدر های اصیل و هواداران خونگرم که در همه حال یار و یاور فولاد هستند به این موضوع توجه کنند که بازی های حساسی در پیش است و برای موفقیت فولاد باید حمایت های خودشان را ادامه دهند.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان با تشکر از حمایت های کشانی، مدیرعامل محترم شرکت و هیات مدیره محترم باشگاه اظهار داشت: امیدوارم با کسب نتایجی درخشان در زمین فوتبال به نوعی قدردانی خودمان را نسبت به این حمایت ها عنوان کرده باشیم و دل مردم عزیز استان خوزستان را شاد کنیم.