تاتنهام کار دورتموند را در لندن تمام کرد
در ادامه دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23 و 30 دقیقه چهارشنبه شب، دو دیدار برگزار شد که رئال مادرید ، آژاکس را شکست داد و تاتنهام مقابل دورتموند پیروز شد.

تیم آژاکس آمستردام در ورزشگاه یوهان کرایف آرنا میزبان رئال مادرید بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد. در نیمه نخست این مسابقه تیم آژاکس بازی بسیار زیبا و کاملا برتری را نسبت به حریف به نمایش گذاشت و موقعیت های پرشماری را روی دروازه مادریدی ها خلق کردند و حتی یک گل هم به ثمر رساندند اما داور پس از استفاده از VAR گل را آفساید اعلام کرد. در نیمه دوم اما ابتدا رئال مادرید در دقیقه 60 و برخلاف جریان بازی توسط بنزما به گل رسید. حکیم زییخ بازیکن مراکشی آژاکس در دقیقه 73 بازی را به تساوی کشاند اما در دقیقه 87 آسنسیو دوباره رئال را پیش انداخت .

در نهایت رئال مادرید موفق شد در خانه حریف دو بر یک به پیروزی برسد تا در بازی برگشت در مادرید کار آسانترین پیش رو داشته باشد.

تجربه و VAR رئال را مقابل آژاکس پیروز کرد/تاتنهام کار دورتموند را در لندن تمام کرد

در مسابقه همزمان تیم تاتنهام در ورزشگاه ویمبلی لندن میزبان دورتموند بود که با سه گل به پیروزی رسید. سون هیونگ مین دقیقه 47 ، یان فرتونگن دقیقه 83 و فرناندو یورنته دقیقه 86 گلزنان اسپرز در این مسابقه بودند.

این دیدار غایبان مهمی هم داشت و دو تیم به خصوص دورتموند به دلیل مصدومان فراوان نتوانستند از تمام توان خود استفاده کنند. تاتنهام ستاره هایی مثل هری کین و دله علی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و زنبورها ، ستاره هایی مانند مارکو رویس، آلکاسر و پیژچک را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

تجربه و VAR رئال را مقابل آژاکس پیروز کرد/تاتنهام کار دورتموند را در لندن تمام کرد