آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

زلاتکو کرانچار، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال امید ایرانبرای تمدید ویزای کار خود فردا (یکشنبه) راهی جزیره کیش خواهد شد تا با تمدید اعتبار دیگر مشکلی برای حضور در کشورمان نداشته باشد. کرانچار صبح یکشنبه راهی کیش می‌شود و شب به تهران بازمی گردد تا برنامه‌ها و آماده سازی تیم را برای اردوی اسفندماه انجام دهد.

از سویی دیگر مسئولان تیم ملی فوتبال امید ایران برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم المپیک ویتنام به توافق رسیدند و به احتمال زیاد این بازی در اردوی اسفندماه برگزار خواهد شد. یوز‌های جوان (لقب تیم ملی فوتبال امید ایران) در اردوی جدید خود که از ۱۱ اسفند آغاز می‌شود، ۲ بازی دوستانه برگزار خواهند کرد.

در اردوی ۴ روزه بهمن ماه که بدون برگزاری بازی دوستانه به پایان رسید، بازیکنان زیادی از تیم‌های استقلال تهران، پدیده مشهد و ... غایب بودند که با ناراحتی کرانچار همراه بود، اما او در جدیدترین مصاحبه خود بیان کرد: ادوی اسفندماه که از یازدهم ماه بعد آغاز می‌شود، بسیار مهم است و باید تمامی بازیکنان در اختیارمان باشند. برخی باشگاه‌ها به دلیل فشار لیگ برتر، جام حذفی و پلی آف لیگ قهرمانان آسیا (سایپا - ذوب آهن) بازیکنان شان را در اختیار ما قرار نداند، اما باید در اردوی اسفند ماه از تمام بازیکنان بهره ببریم.

کرانچار ادامه داد: در تلاش هستیم تا ۲ بازی تدارکاتی را هماهنگ کنیم تا با آمادگی کامل در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ حضور یابیم. هیچ گونه ناراحتی ندارم و برای من هم خوب نبود با ۱۴-۱۵ بازیکن کار کنم، اما به هرحال اردو به پایان رسید و خوشحالم که فضای خوبی برای تیم ملی امید مهیا است.

گفتنی است، تیم ملی امید ماه گذشته در تورنمنت قطر به قهرمانی رسید و باید در مقدماتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن با هدایت کرانچار در روز‌های دوم، چهارم و ششم فروردین با تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق در ورزشگاه شهید دستگردی مسابقه دهد.