مشکلاتی که پرسپولیسی ها دارند

سرخپوشان پایتخت به دنبال آن هستند تا هت‌تریک قهرمانی را در پایان این فصل جشن بگیرند هر چند مشخص است کارشان نسبت به دو فصل قبل، سخت‌تر خواهد بود، اما در دیدار این تیم مدعی مقابل حریف قعرنشین، مسائلی دیدیم که باید در موردش صحبت کرد. 
ترکیب درست بود؟ 
برانکو ایوانکوویچ که مدعی است بالاترین درجه مربیگری دنیا را دارد و هر روز در محل تمرین تیمش، وضعیت بازیکنان را می‌سنجد، در همان ابتدای کار، ترکیب عجیبی به میدان فرستاد. البته به خط دفاع تیمش دست نزده بود، اما استفاده از مهدی ترابی در پست وینگر راست به بهانه ادامه فعالیت امید عالیشاه در پست وینگر چپ و همچنین بازی دادن به ماریو بودیمیر کنار علی علیپور، از جمله علامت سؤال‌های بزرگ بود آن‌هم در حالی که سیامک نعمتی آماده و قبراق روی نیمکت ذخیره‌ها جای داشت! انگار ترکیب به شکل دیگری چیده شده بود که کسی انتظارش را نداشته باشد. 
افت عجیب برخی بازیکنان 
امید عالیشاه، بشار رسن، مهدی ترابی و کمال کامیابی‌نیا نسبت به دوران خوبی که داشتند، دچار افت واضحی شده‌اند. افتی که آن‌ها را از شرایط عادی نیز دور کرده و در اکثر دقایق، دور از انتظار ظاهر می‌شدند. این وضعیت، نه تنها کمکی به تیم نمی‌کند بلکه این بازیکن را نیز عصبی خواهد کرد. 
چرا این‌قدر عصبانی هستید؟ 
به نظرتان پرسپولیس بیش از اندازه لازم، عصبی نیست؟ سرخپوشان بر سر هر سوت ساده، به داوران می‌تازند و با عصبانیت شدید دنبال احقاق حق خود هستند. شاید اشتباهات داوری در بازی‌های این تیم افزایش یافته باشد، اما این هم دلیل نمی‌شود بابت هر اتفاقی، به داور اعتراض کنند. 
بودیمیر؛ خرید عجیب تیم 
بدون هیچ تعارفی باید گفت ماریو بودیمیر یکی از بدترین بازیکنان پرسپولیس در طول بازی بود. او نه تنها توانایی زدن ضربات آخر را نداشت بلکه در دادن پاس‌های تأثیرگذار نیز توان فنی از خود بروز نمی‌داد. انگار او یکی از خرید‌های عجیب تیمش است که اشتباهی از پرسپولیس سر درآورده هر چند پیشکسوتان این تیم نیز به شدت به عملکرد این بازیکن انتقاد کرده‌اند. 
شروع بی‌کیفیت بازی‌ها 
برای دومین هفته پیاپی پرسپولیس در شروع بازی مشکل داشت. در دیدار مقابل فولاد خوزستان، نیمه نخست را با حساب ۲ بر صفر باخت و برابر استقلال خوزستان قعرنشین با ارائه بازی ضعیف و بدون هیچ تمرکزی، تن به تساوی داد. این شروع‌های بی‌کیفیت باید مورد آنالیز دقیق‌تری از سوی برانکو قرار بگیرد.