فردوسی‌پور: به دایی گفتم بیا بازی کن تا ببریمت

در حاشیه دیدار دوستانه رسانه ورزش و منتخب پیشکسوتان فوتبال گفت‌وگویی با عادل فردوسی‌پور کاپیتان تیم رسانه ورزش و مجری برنامه ۹۰ انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.
* بازی چطور بود؟
دیدار خوبی بود و دو تیم نمایش خوبی داشتند. هر چند بازی را باختیم، ولی اگر چند دقیقه بازی ادامه داشت، می‌توانستیم گل تساوی را بزنیم یا حتی دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم. به نظرم یک مقدار تایم مسابقه کم بود.
* داوری فغانی چطور بود؟
فغانی جزو داوران خوب فوتبال ایران است و قضاوت بازی امروز هم مشکل خاصی نداشت.
* در بازی دوستانه قبلی بازی را واگذار کردید و بعد از آن گفتید با علی پروین قرار گذاشتیم که بازی مساوی شود که آن‌ها زیر قول‌شان زدند. در این دیدار قرار نبود بازی مساوی شود؟
(با خنده) نه قرار نبود. آن بازی هم ما چند گل جلو بودیم که با پروین بین دو نیمه قرار گذاشتیم مساوی شود، ولی آن‌ها گل برتری را هم زدند. این مسائل خیلی اهمیت ندارد.
* در حال حاضر بازار بیانیه‌ها داغ است و حتی بعضی از تیم‌ها از جمله نساجی به برنامه ۹۰ اعتراض کردند که صحنه مشکوک به بازی آن‌ها را پخش نکردید...
من چند بار صحنه را دیدم. به نظرم مدافع تراکتور توپ را زد و پنالتی نبود، ولی شاید در برنامه این هفته صحنه را نشان دهیم که کارشناس داوری نظرش را بیان کند. البته در هفته گذشته برنامه خیلی فشرده بود، چون کمبود وقت داشتیم.
* برای علی دایی هم کری خواندی؟
بله، به دایی گفتم بیا در زمین بازی کن تا ببریمت.
* فکر می‌کنم یکی، دو سال پیش در برنامه فوتبال ۱۲۰ گفته بودی، برنامه تا وقتی ادامه پیدا می‌کند که لیورپول قهرمان لیگ برتر شود. در صورت قهرمانی احتمالی لیورپول فوتبال ۱۲۰ تعطیل می‌شود؟
(می‌خندد) لیورپول که قطعاً قهرمان لیگ برتر می‌شود، ولی برنامه ۱۲۰ هم ادامه پیدا می‌کند.