شفر باید نگرش و استراتژی‌اش را تغییر دهد

تیم فوتبال استقلال از هفته هجدهم لیگ برتر و در حالی که برای تثبیت موقعیتش در کورس صدرنشینان به ۳ امتیاز بازی با تراکتورسازی نیاز داشت، با یک گل مغلوب این تیم شد. 

پیمان صاحب جمعی بازیکن سابق استقلال و مربی پیشین تیم تراکتورسازی در این رابطه اظهار داشت: باتوجه به شرایط پیش از بازی و جو حاکم بر ورزشگاه سخت بودن بازی برای آبی پوشان کاملا قابل پیش بینی بود. تراکتوری ها با استراتژی بهتری نسبت به حریف به میدان آمدند و اگر قرار بود بازی یک برنده داشته باشد، تراکتورسازی مستحق تر از استقلال بود.

وی اضافه کرد: در روزی که خط میانی تراکتورسازی بسیار درخشان ظاهر شد، اشکان دژاگه یک بازیکن برجسته نشان داد. جدا از گلی که زد، بازی بسیار تاثیر گذاری انجام داد. دژآگه بهترین بازیکن این دیدار بود و در یک جمله باید گفت هرکاری خواست در این بازی انجام داد. 

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: در این بازی هر دو تیم تلاش زیادی کردند، دوندگی زیادی داشتند و برای پیروزی تلاش کردند، اما تراکتورسازی تیم برتر زمین بود و مزد برتری اش را هم گرفت.

صاحب جمعی تصریح کرد: تیم استقلال دوباره دستخوش برخی تغییرات شده که هماهنگی آنها قدری زمان‌بر است. بهتر بود کادر فنی استقلال در ابتدای فصل هوشمندانه تر بازیکن می گرفت تا در نیم فصل ناچار نباشد باز هم تغییراتی ایجاد کند.

مدافع پیشین تیم استقلال گفت: شفر باید نگرش و استراتژی‌اش را تغییر دهد و از اینجای فصل به بعد با استراتژی جدیدی برای بازی‌های پیش رویش برنامه ریزی کند. واقعیت این است که این نتیجه استقلال را از قهرمانی دور کرد و کار این تیم برای قهرمانی در این فصل بسیار سخت شد.