تراکتورسازی مدعی جدی قهرمانی شد

بیژن ذوالفقارنسب در خصوص دیدارهای هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر گفت: به نظرم تیم ها به پختگی لازم رسیده اند. از همان ابتدای فصل مشخص بود کدام تیم ها برای قهرمانی و کدام یک برای سقوط نکردن می جنگند. با این حال فاصله بین تیم ها بسیار کم شده است تا شاهد بازی های درگیرانه و فیزیکی باشیم.
کارشناس فوتبال ایران افزود: یکی از مهمترین اتفاقات هفته مربوط به بازی تراکتورسازی و استقلال تهران بود. به نظرم تراکتورسازی خیلی خوب توانست استقلال را که کاملا برای گل نخوردن برنامه داشت شکست دهد. آنها بازیکنان و کادرفنی خوبی دارند که می توانند در ادامه بازی ها هم رقیب سرسختی برای همه تیم ها باشند. حالا مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی می توانند به آینده تیمشان امیدوار باشند و خودشان را یکی از مدعیان جدی قهرمانی بدانند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و تقویم فشرده این تیم تاکید کرد: به نظرم استقلال خوزستان در نیمه اول توانست هافبک ها و مهاجمان پرسپولیس را با بازی منظم و تاکتیکی از کار بیاندازد. با این حال پرسپولیس نیاز به برد داشت تا خودش را از لحاظ روحی در شرایط خوبی نگه دارد. بازیکنان جدید پرسپولیس نیاز به زمان بیشتری دارند تا بتوانند تاکتیک های مدنظر کادرفنی را پیاده کنند. این تیم با ترکیب ایده آل فاصله دارد و باید چند هفته دیگر هم صبر کرد تا عیار واقعی بازیکنان جدید در پرسپولیس مشخص شود.
وی گفت: پرسپولیس توانایی تکرار موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر را دارد. باید بازی به بازی پیش بروند تا تمرکز خود را برای دیدارهای فشرده ای که دارند از دست ندهند.
ذوالفقارنسب در پایان با اشاره به خالی بودن جایگاه سرمربی تیم ملی در آستانه بازی های فیفادی افزود: فدراسیون فوتبال کارگروهی را برای این منظور تشکیل داده است تا بتوانند بهترین گزینه را جانشین آقای کی روش کنند. به شخصه هیچ اطلاعی از نحوه انتخاب سرمربی تیم ملی ندارم اما بدون شک مدیران فدراسیون می دانند که باید گزینه ای را برای تیم ملی انتخاب کنند که بتواند انتظارات مردم را برآورده کند.