پشت پرده اختلاف شفر با یکی از مسئولان استقلال

به دلیل اختلافات علی خطیر با شفر و دستیاران سرمربی آلمانی قرار شده فعلاً خطیر در اردوی تیم شرکت نکند.

وینفرد شفر به شدت از خطیر ناراحت است. در چند صفحه هواداری استقلال در فضای مجازی در حالی از او به عنوان سرمربی انتقاد می‌شود که در عین حال پست‌های مختلفی در حمایت از علی خطیر در همین صفحات موجود است. در همین صفحات از بیژن طاهری، اشکان نامداری، مهدی رحمتی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، فرشید باقری و… انتقاد و از اصغر حاجیلو، سیدحسین حسینی، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، پاتوسی و اسماعیل گونسالوسحمایت می‌شود.
هر بیننده‌ای متوجه نوعی یارکشی در صفحات هواداری استقلال می‌شود. سرمربی آلمانی آبی احساس می‌کند خطیر پشت این یارکشی‌هاست و بازیکنان ذخیره را هم به سمت خود کشیده تا تنها نباشد.
شفر روزهاست می‌خواهد به صورت رسانه‌ای از علی خطیر گلایه کند، اما فتحی به عنوان مدیرعامل باشگاه به او دستور داده موضوعات درون‌خانوادگی استقلال را رسانه‌ای نکند.
شفر بعد از بازی با تراکتورسازی هم می‌خواست درباره مشکلات تیمش حرف بزند که برخی منابع خبر می‌دهند خواهش یکی، دو نفر از اطرافیانش باعث شد او خشمش را کنترل کند. سرمربی استقلال در چند محفل تأکید کرده آیاندا پاتوسی و اسماعیل گونسالوس توسط باشگاه انتخاب و جذب شده‌اند و او برای تعامل با مدیریت باشگاه این دو بازیکن را پذیرفته است.
خلاصه کلام اینکه باید دید فتحی تا چه زمانی می‌تواند شفر را وادار به سکوت در قبال تحرکات معاون خود کند.