محسن خلیلی: خیلی به قدم اعتقادی ندارم

محسن خلیلی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت سید جلال حسینی اظهار داشت: بعد از اینکه شب گذشته سید جلال مصدوم شد به سرعت با هماهنگی کادر پزشکی او را به بیمارستان فرستادیم و MRI گرفت. امروز هم قرار است جواب MRI او بیاید امیدوارم که مشکلی وجود نداشته باشد و سید جلال به زودی مصدومیتش برطرف شود.

وی در خصوص اینکه اولین حضورش روی نیمکت پرسپولیس به عنوان سرپرست با پیروزی سرخپوشان همراه شد و اینکه به نظر می‌رسد قدم او برای پرسپولیس خوب بوده عنوان کرد: خیلی به قدم اعتقادی ندارم، ولی خدا را شکر می‌کنم که در اولین بازی که روی نیمکت پرسپولیس نشستم به نیمه نهایی جام حذفی رسیدیم. امیدوارم همراه با پرسپولیس بتوانم در سومین قهرمانی پیاپی این تیم حضور داشته باشم.

خلیلی در خصوص استقبالی که روز گذشته هواداران این تیم در جریان بازی با پدیده از او کردند، گفت: من دست تک تک هوادارن را می‌بوسیم. هر موقع که به استادیوم آزادی می‌آمدم آنها من را شرمنده می‌کردند که اتفاقات دیروز ویژه‌تر بود. می‌دانم که مسئولیت سنگینی روی دوشم است و امیدوارم که به نحو احسن از عهده این مسئولیت بر بیایم. می‌دانم که با حمایت هواداران می‌توانیم موفقیت‌های بیشتری برای پرسپولیس کسب کنیم.