به گزارش افکار نیوز به نقل از ایسنا,رييس هيات فوتبال استان كهگيلويه و بويراحمد درباره عملكرد فدراسيون فوتبال اظهار كرد: در مجموع عملكرد فدراسيون را مثبت ارزيابي ميكنم. كارهاي زير ساختي مناسبي انجام شد، البته شايد مردم نتيجهگرا باشند و بگويند تيم ملي نتيجه نگرفته است يا اين كه در ردههاي پايه ضعيف بوديم، اما در كل كارهاي خوبي انجام شد. از جمله در مدارس فوتبال، آسيا ويژن، ساخت وسازها و آكادميها.

این‌ها تنها به مدیریت فوتبال بر نمی‌گردد، تمام کشور باید دست به دست هم بدهند. در جاهایی که پیشرفت کردیم به این دلیل بود که همه همت کردیم. نمی‌توان این امور را تنها مختص به فدراسیون دانست. تمام سیستم‌ باید دست به دست هم بدهند تا نتیجه‌ مثبت به دست آورده شود.

این عضو مجمع فدراسیون درباره اینکه رییس آینده باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، گفت: در بین کاندیداهای حاضر عزیز محمدی، کفاشیان و قریب را می‌شناسم. به خصوص عزیز محمدی و کفاشیان را بیشتر می‌شناسم، زیرا با آن‌ها کار کرده‌ام. افرادی فوتبالی هستند و به درد فوتبال می‌خورند. آن طور که درباره قریب هم تحقیق کردم، فرد خوب و کارآمدی است، اما دو کاندیدای دیگر را نمی‌شناسم. فکر می‌کنم که از این سه گزینه کفاشیان مناسب‌تر است.

وی افزود: کفاشیان چهار سال کار کرده است و همچنین در فیفا و AFC نیز نفوذ خوبی دارد و می‌تواند کمک خوبی کند. چهار سال کار کرده و می‌تواند در چهار سال آینده نتیجه‌ کارش را ببینیم.

رییس هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد این که وزارت ورزش و جوانان گزینه پیشنهادی دارد یا خیر؟ گفت: تاکنون این کار انجام نشده است. خود وزیر هم صحبت کرد و گفت که گزینه خاصی ندارند.

غلامی در ادامه بیان کرد: هیچ کس گزینه‌ای را به اعضای مجمع پیشنهاد نکرده است. ضمن این که روسای هیات‌ها از بلوغ خوبی برخوردار هستند، تحت تاثیر گروه جناحی نیستند و مستقل عمل می‌کنند. آن‌ها معمولا افرادی هستند که در استان‌ها مسئولیت‌های متعددی داشته‌اند و مسایل سیاسی را می‌دانند.

غلامی با اشاره به ویژگی نایب رییسان فدراسیون نیز گفت: خصوصیات نایب رییسان هم نباید کمتر از خود رییس فدراسیون باشد. باید در همان حد باشند. گزینه‌هایی که معرفی شده‌اند را می‌شناسم. منتقمی و آیت اللهی در لیست کفاشیان و عزیز محمدی هستند. ضمن این که شجاعی هم در لیست همه گزینه‌ها به عنوان نایب رییس سوم حضور دارد. قدیم می‌گفتند که قحط الرجال است، اما گویا این بار قحط النسا شده است. البته عملکرد او بد نبوده است.

وی ادامه داد: منتقمی در گذشته مدیر کل تربیت بدنی استان اصفهان بود و نباید طوری باشد که بگویند منتقمی به خاطر کفاشیان آمده چون او فردی مستقل است.

غلامی ادامه داد: یکسری شایعات مطرح می‌شود که به عنوان مثال فرد خاصی گزینه وزارت ورزش و جوانان است، در صورتی که این طور نیست.

وی افزود: اگر انتخابات تا لحظه آخر خوب و سالم باشد، کفاشیان شانس بیشتری برای پیروزی دارد.
او همچنین معتقد است که انتخابات به صورت سالم برگزار می‌شود.