ربیعی، رغبتی، کاشانی، ذوالفقارنسب و عرب در هیات‌مدیره پرسپولیس؟

سلطانی‌فر اعلام اسامی را به آینده‌ای نزدیک موکول کرده و بر همین اساس گمانه‌زنی‌ها درباره نام اعضا آغاز شده است. یکی از نام‌هایی که در روزهای اخیر به باشگاه پرسپولیس بسیار نزدیک شده، علی ربیعی است. وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در مردادماه پس از سومین استیضاح از کار برکنار شد، حالا پس از فعالیت در حوزه های مختلف سیاسی و فرهنگی، در حوالی باشگاه سرخپوش پایتخت دیده می‌شود.

ربیعی که چند روز قبل هم در مصاحبه‌ای، حضور احتمالی در هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس را تأیید کرده بود به عنوان یکی از اعضا انتخاب شده است. بیژن ذوالفقارنسب و جعفر کاشانی که پیشکسوتان باشگاه محسوب می‌شوند نیز اعضای هیات‌مدیره خواهند بود. ایرج عرب که قرار است مدیرعامل باشگاه باشد نیز عضو چهارم هیات‌مدیره پرسپولیس است. نفر پنجم هم یک نام آشناست. علی رغبتی که سال‌ها در وزارت ورزش و جوانان فعالیت کرده و حالا قرار است عضویت در هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس را تجربه کند.

پرسش از وزارت ورزش و جوانان اما یک پرسش منطقی است. مگر هیات‌مدیره‌ی یک باشگاه، مدیرعامل را انتخاب نمی‌کند؟ چطور مدیرعاملی ایرج عرب زودتر از اسامی هیات‌مدیره اعلام و رسانه‌ای شده؟ یکی از وظایف اصلی هیات‌مدیره، انتخاب مدیرعامل است اما در باشگاه پرسپولیس خلاف این موضوع اتفاق افتاده. مدیرعامل انتخاب شده و هیات‌مدیره هم قرار است با این مدیریت فعالیت خود را آغاز کند! قرار است یکی از بین جعفر کاشانی و علی ربیعی هم به عنوان رییس هیات‌مدیره انتخاب شود. رقابتی که مشخص نیست در آن کدام عضو پیروز می‌شود.