چهار امتیاز مقابل نفت مسجد سلیمان از دست دادیم

امید عالیشاه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تساوی صفر بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران بیان کرد: به مردم مسجد سلیمان توهین نمی کنم اما نمی‌دانم کدام ارگان تایید می‌کند که در چنین شرایطی تیمی میزبان باشد. حیف است شهری با این همه قدمت، نه هتل داشته باشد، نه زمین تمرین و نه زمین مسابقه. مسئولان در حد توانشان تلاش کردند که میزبان خوبی باشند با این حال من در زمین مسابقه احساس می‌کردم که تک شوت بازی می‌کنیم.

او افزود: اگر تیم‌داری اینگونه است هر روستای ایران می‌تواند یک تیم داشته باشد. ما چهار امتیاز مقابل نفت مسجد سلیمان از دست دادیم. ۲ امتیاز امروز خیلی به دردمان می‌خورد اما روی این زمین اصلا نمی‌شد فوتبال بازی کرد و مساوی کردیم.

عالیشاه در پایان گفت: ما اهل بهانه‌جویی نیستیم و حتی با پنجره بسته هم فوتبال بازی کردیم اما واقعا تاسف می‌خورم که در چنین زمینی بازی می کنیم. به آدم برمی‌خورد که بخواهند اینگونه از ما امتیاز بگیرند و شرایط سختی داریم.

گفتنی است، پرسپولیس تهران با این تساوی ۳۸ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان اصفهان در رده دوم قرار گرفت و از سویی دیگر شاگردان مرزبان با ۱۷ امتیاز سیزدهم هستند.