دو بازیکن پرسپولیس دیدار با صنعت نفت را از دست دادند

 تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحالی در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برترمقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی صفر بر صفر رسید که ۳۸ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار گرفت. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در چارچوب هفته بیستم در ورزشگاه آزای باید به مصاف صنعت نفت آبادان بروند که شجاع خلیل زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

همچنین کمال کامیابی نیا نیز که در مقابل شاگردان مرزبان در پست دفاع وسط بازی کرد، دچار مصدومیت شده و به دیدار با شاگردان سرجیو پرتغالی نمی‌رسد.  هافبک دفاعی پرسپولیس پس از پایان بازی احساس درد داشت و قرار شد برای بررسی میزان مصدومیتش MRI بگیرد تا کادر پزشکی سرخپوشان تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس تهران غیبت این بازیکن را تایید کرد، اما گفتنی است، وضعیت سید جلال حسینی مشخص نیست و همچنین احتمال دارد محسن ربیع خواه، آدام همتی و بوژیدار رادوشوویچ به این مسابقه برسند.

دیدار رفت این ۲ تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دیدار برگشت هم شاگردان دو مربی خارجی (برانکو ایوانکوویچ و سرجیو) باید پنج شنبه (۹ اسفند) از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم بروند. سرخپوشان اگر به پیروزی برسند، یک گام دیگر به صدرجدول نزدیک‌تر خواهند شد و آبادانی‌ها اگر برد را کسب کنند، صعود ۲-۳ پله‌ای خواهند داشت.