آمادگی AFC برای اجرایی کردن محرومیت تعلیقی سرخپوشان

امروز سه‌شنبه با حضور حامد مومنی از فدراسیون فوتبال، نمایندگان باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، جلسه‌ای به منظور هماهنگی بر سر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

پندار خمارلو و امیر علی حسینی به نمایندگی از باشگاه در این جلسه حضور پیدا کردند.

در این جلسه، درباره تمام موارد مربوط به برگزاری مسابقات و میزبانی از بازی‌ها و تیم‌هایی که به تهران سفر می‌کنند، صحبت و روی بعضی موارد، بیشتر تاکید شد.

از موارد موکد در صحبت‌ها، الزامات امنیتی است که باید در برگزاری بازی‌ها رعایت شود. در همین ارتباط موضوع بلیت فروشی و لزوم جلوگیری از ورود افراد بدون مجوز و بلیت ورزشگاه بطور جدی مورد بحث قرار گرفت.

در این ارتباط نماینده فدراسیون تاکید داشت کنفدراسیون فوتبال آسیا هر آن ممکن است با بروز کوچکترین مشکل انضباطی و امنیتی در حوزه تماشاگران، نسبت به اعمال محرومیت تعلیقی پرسپولیس اقدام کند.

بر همین اساس تاکید شد، مواردی چون ورود خارج از ظرفیت تماشاگران به ورزشگاه و حضور آنها روی پله‌ها، راهروها و در کل مسیرهای خروج نباید مشاهده شود.

در این جلسه همچنین تاکید گردید، تماشاگران باید به شدت مراقب اجرای مسائل انضباطی روی سکوها باشند و در همکاری با عوامل برگزاری مسابقه، مانع از وقوع مواردی شوند که می‌تواند باشگاه‌ها را با جرایم یا تنبیهات جدی‌تر روبرو کند.

چاپ و نصب تابلوهای راهنما و حضور کادر کامل برگزاری مسابقه از جمله راهنما و مترجم از دیگر موارد مورد بحث بود.

در این جلسه همچنین تاکید شد، کارت‌های ID که صادر خواهد شد فقط برای یک بازی یا بازی‌ها در یک کشور مورد استفاده نیست و در بازی‌های دیگر حتی در کشورهای دیگر اعتبار خواهد داشت.