واکنش معاون باشگاه استقلال به قرارداد پاتوسی

علی خطیر درباره وضعیت آیاندا پاتوسی و اینکه آیا این بازیکن فصل آینده هم در استقلال خواهد بود یا خیر؟ به رادیو تهران گفت: در حال حاضر پاتوسی را با یک قرارداد ۶ ماهه به استقلال آورده ایم. در قرارداد پاتوسی یک بند «خرید دائم» هم پیش بینی شده است. باید ببینیم با نظر سرمربی محترم تیم و مدیرعامل تصمیم بر این می شود بند خرید دائم را فعال کنیم یا خیر. این به نظر سرمربی محترم بستگی دارد.

وی با بیان اینکه قرارداد پاتوسی در فاز اول ۶ ماهه است، در خصوص احتمال مذاکره با وی برای تمدید قرارداد در روزهای آینده تصریح کرد: بله حتما. اگر لازم باشد با نظر سرمربی تیم و مدیریت باشگاه، این کار را انجام می دهیم.

معاون باشگاه استقلال درباره احتمال بالارفتن قیمت پاتوسی برای مذاکره جدید تاکید کرد: تمام قیمت ها از قبل توافق شده است.

خطیر همچنین درباره جلسه روز گذشته وینفرد شفر و امیرحسین فتحی سرمربی و مدیرعامل باشگاه اظهار کرد: در جلسه نبوده ام و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است.

وی با اشاره به گلایه های پادوانی از باشگاه استقلال و عقب افتادن مطالباتش گفت: شرایط اقتصادی باشگاه خوب نیست ولی دلیل نمی شود پادوانی را در اولویت آخر بگذاریم. روزی دو، سه بار با پادوانی از طریق واتس‌اپ در ارتباط هستیم. کارهای پزشکی او را در سوئیس هم دنبال می کنیم و در روزهای آینده مبلغی را به او پرداخت می کنیم. پادوانی هرچقدر هم گلایه کند حق دارد. او قضیه اش فرق دارد. دینی که پادوانی بر گردن استقلال دارد متفاوت است چون زندگی و سلامتی اش را برای استقلال داده است.

معاون باشگاه استقلال در پایان در خصوص میزان احتمال همکاری این باشگاه با تیم امید برای در اختیار قراردادن بازیکن گفت: هیچ باشگاهی نمی تواند بگوید از دعوت بازیکنانش به تیم ملی ناراحت است چون ارزش باشگاه بالاتر می رود و این یک پروژه برد - برد است. فیفا برای تعامل «فیفادی» را گذاشته ولی بازیکن دادن خارج از این فیفادی سخت است. ما درگیر جام باشگاههای آسیا و لیگ برتر هستیم. از ۵ بازیکن استقلال که به تیم امید دعوت شده اند، دو بازیکن یعنی نورافکن و صیادمنش نفرات اصلی تیم هستند. واقعا می خواهیم به تیم امید کمک کنیم ولی اینکه دو بازیکن اصلی را جدا کنیم و به تیم امید بدهیم یک مقدار برای استقلال سخت است. در فیفادی این تعامل را خواهیم داشت.