مهاجم استقلال، در میان ۱۰ ستاره جوان لیگ قهرمانان آسیا

در آستانه آغاز دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی به معرفی ۱۰ ستاره جوانی پرداخت که می‌توانند برای تیم‌های خود تاثیر گذار باشند و باید بازی آن‌ها را تماشا کرد. یکی از این بازیکنان اللهیار صیادمنش ستاره جوان استقلال ایران است.

این سایت پس از معرفی این ۱۰ ستاره جوان از کاربران خود خواست به بازیکن مورد نظر خود رای بدهند.

در ابتدای این گزارش آمده است در آستانه شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ما ۱۰ بازیکنی را که می‌توانند برای تیم‌های خود تاثیرگذار باشند را بررسی می‌کنیم.

سال‌های قبل از عمر عبدالرحمن گرفته تا وولی و عمرخریبین، بعضی از بزرگترین ستاره‌های فوتبال آسیا خود را در جریان بازی‌های لیگ قهرمانان نشان داده اند.

رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ از هفته آینده به دور گروهی بر می‌گردد و ما ۱۰ بازیکن زیر ۲۲ سال را مورد بررسی قرار داده ایم.

اللهیار صیادمنش بازیکن تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران توسط استقلال در ژوئن ۲۰۱۸ در سن ۱۶ سالگی از سایپا به خدمت گرفته شد. بهترین نمایش او در جام جهانی ۲۰۱۷ بود، جایی که او با سه گل زده بهترین گلزن تیم ملی بود و به تیم کمک کرد تا به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

صیادمنش مهاجم کاملی است، بزرگترین دارایی او غریزه هجومی و حرکت هوشمندانه بدون توپ است. قدرت و توانایی سرزنی این بازیکن ۱۷ ساله باعث شده او با علی دایی اسطوره فوتبال ایران مقایسه شود.

علاوه بر صیادمنش، ۹ بازیکن دیگری که در این گزارش نام آن‌ها آمده است، عبارتند از:

بسام الراوی از الدحیل، هیروکی آبه از کاشیما آنتلرز، صفا هادی از الزورا، سوپاچا جایدد از بوریرام یونایتد، صفوی رسید از جوهور دارالتعظیم، یحیی الغسانی از الوحده، ژانگ یونینگ از بیجینگ اف سی، جسوربیک یاکشی بوئف از پاختاکور، هانگ سئونگ گیو از جونبوک موتورز