هر کجا لازم باشد خدمت می‌کنم

معاون پارلمانی و امور حقوقی وزارت ورزش با استعفا از مسئولیت خود در این وزارتخانه راهی وزارت کار شد تا حضورش به عنوان یکی از کاندیدا‌های اصلی ریاست فدراسیون کشتی منتفی شود. متن استعفای امیررضا خادم که تقدیم وزیر ورزش شده است به شرح زیر است:

«با سلام؛ احتراماً، همان‌طور که مستحضرید، پیرو مذاکرات انجام شده با مسئولین ارگانی دیگر و احتمال ادامه خدمت در آن مجموعه وزین، موجب امتنان است، با اتمام مأموریت اینجانب در وزارت ورزش و جوانان موافقت فرمائید. بنده، پدر و برادرم بیش از ۶۰ سال است صادقانه و بی‌تکلف خدمتگزار ورزش کشور بوده‌ایم، باز هم هر کجا احساس کنم می‌توانم منشأ خدمتی باشم، با افتخار، بی‌ادعا و مشتاقانه پا پیش گذارده و انجام وظیفه خواهم نمود.

در انتها ضمن تشکر و قدردانی از جنابعالی و جناب آقای دکتر گودرزی (وزیر پیشین ورزش و جوانان) و همچنین کلیه اعضای محترم شورای معاونین و کمیته ملی المپیک، آرزومندم در فرصت اندک باقی مانده تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ (به خصوص در شرایط بسیار حساس سال ۹۸ که به تعبیر همه کارشناسان، کشور درگیر یک "جنگ اقتصادی" تمام عیار خواهد بود) با درایت و تدبیر جنابعالی، مدیران ارشد وزارت، کمیته ملی المپیک و همچنین رؤسا فدراسیون‌ها، مدیران کل استان‌ها، هیأت‌های ورزشی و مربیان، شاهد درخشش ورزشکاران دختر و پسر ایرانی باشیم.»