عضو کمیته فنی استقلال/ شفر کارش را بلد است

مجید رضایی درباره نتایج و حواشی اخیر تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: همانطور که از شفر و تیمش انتظار می‌رفت استقلال این روزها خوب نتیجه می‌گیرد. شفر خلاقیت‌های بازیکنان را آزاد کرده و خریدهای زمستانی استقلال هم تا اینجا خوب جواب داده‌اند. اعتماد به نفس بازیکنان هم بالاتر رفته است.

وی افزود: در مقطع زمانی فعلی من مطمنم مدیریت باشگاه، کادرفنی و اعضای تیم استقلال آنقدر حرفه‌ای و باتجربه هستند که حواشی پیش آمده را پشت سر خواهند گذاشت و آن را مدیریت می‌کنند چون اگر این کار را انجام ندهند شانس قهرمانی در لیگ را از دست می‌دهند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در مورد اینکه با توجه به مخالفت شفر با کمیته فنی آیا این کمیته در عمل منحل شده یا بازهم تشکیل جلسه خواهد داد، تاکید کرد: درحال حاضر استقلال یک روند حرکتی خوب را طی می‌کند و نتایج اخیر تیم هم نشان می‌دهد که شفر کارش را بلد است ضمن اینکه مدیرعامل و مسئولان باشگاه هم خوب عمل می‌کنند بنابراین در چنین شرایطی اعضای کمیته فنی مثل همیشه سرباز باشگاه استقلال بوده و هستند و هر زمان مدیرعامل باشگاه لازم بداند کمیته فنی تشکیل جلسه می‌دهد.

رضایی درباره بازی استقلال با الدحیل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الدحیل یک تیم قوی و سخت است اما با توجه به اینکه مهم است استقلال نخستین قدم خود در آسیا را در این فصل محکم بردارد تساوی مقابل این تیم در قطر هم نتیجه خوبی محسوب می‌شود.