پیشکسوت استقلال:الدحیل سخت ترین حریف استقلال است

رضا عنایتی گفت: بازی های سخت آسیایی شروع شد و امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که استقلال بتواند به دور بعد صعود کند. فکر می کنم قوی ترین تیم گروه الدحیل باشد که استقلال در صورت موفقیت می تواند قدم خیلی بلندی به سوی صعود بردارد.

او در پاسخ به این سوال که الدحیل مهمترین رقیب استقلال است یا الهلال هم گفت: باید ببینیم در بازی ها چه اتفاقی می افتد چون هر دو تیم بازیکن گران قیمت خریده اند و از نظر نیروی انسانی شرایط فوق العاده ای دارند. در گروه استقلال تیم ساده نداریم و همه تیم ها بازیکنان قدری خریده اند و تا دندان مسلح هستند.

کاپیتان سابق استقلال در مورد شرایط این تیم در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا می گوید: تغییرات مثبتی در استقلال اتفاق افتاده است. شما می بینید تاثیرات بازیکنان خارجی چطور می تواند  فشار را از روی تیم بردارد. 70 درصد گل های استقلال در نیم فصل دوم  با کمک خارجی ها بوده است و این آمار فوق العاده ای است.

عنایتی در مورد کار سخت استقلال در نیم فصل دوم می گوید: ما نشان داده ایم در شرایط سخت بهتر نتیجه می گیریم. همیشه نشان داده ایم کارهای بزرگ می توانیم انجام بدهیم و امیدوارم استقلال از این گروه سخت موفق بیرون بیاید.

او در مورد شانس قهرمانی استقلال در نیم فصل دوم هم می گوید: استقلال خیلی شانس دارد و در نیم فصل دوم بازی های امیدوار کننده ای انجام داده است. برعکس نیم فصل اول استقلال در نیم فصل دوم ریتم دارد، در نیم فصل اول استقلال تنها 20 دقیقه می توانست فوتبال بازی کند ولی حالا همه در دقیقه 90 کارشان را انجام می دهند.