چشم دیدن قهرمانی‌های پرسپولیس را ندارند

سیامک نعمتی، هافبک پرسپولیس برخلاف منتقدان معتقد است نه تنها افت نکرده اند بلکه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل خواهند بود. سیامک می‌گوید خیلی‌ها چشم دیدن موفقیت پرسپولیس را ندارند، ولی این حواشی بازیکنان این تیم را قدرتمندتر می‌کند.
* بازی مقابل صنعت‌نفت چطور بود؟
دیدار خوبی بود. تیم ما در طول ۹۰ دقیقه سوار بر بازی بود. ضمن اینکه به نظرم باید با اختلاف چند گل این تیم را شکست می‌دادیم، ولی نشد. بعد از تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان باید این دیدار را می‌بردیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.
* آن‌طور که مشخص بود بازیکنان جدید در این دیدار عملکرد بهتری نسبت به بازی‌های قبلی از خودشان نشان دادند.
بله، خب هرچه زمان بگذرد این بازیکنان با تیم هماهنگ‌تر می‌شوند که قطعاً روی کیفیت بازی آن‌ها تأثیرگذار خواهد بود. این بازیکنان نیاز به زمان دارند تا به فرم ایده‌آل خود برسند. شما شک نکنید در بازی‌های آینده، آن‌ها عملکرد به مراتب بهتری از خود به نمایش خواهند گذاشت.
* سیدجلال به عنوان کاپیتان تیم بعد از بازی با صنعت‌نفت گفت، می‌خواهند پرسپولیس را نابود کنند. نظر تو به عنوان بازیکن این تیم چیست؟
حق با سید است. فشار زیادی روی تیم ما وجود دارد. نمی‌دانم واقعاً علت این هجمه‌ها علیه پرسپولیس چیست. خیلی‌ها چشم دیدن موفقیت‌های ما را ندارند و از اینکه دو فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر شدیم و به فینال آسیا رسیدیم، ناراحت هستند.
* چه کسانی؟
من که نمی‌توانم بگویم چه کسانی دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد. خودتان اگر پیگیری کنید به نتایج خوبی می‌رسید، ولی می‌خواهم نکته‌ای را بگویم.
* بفرمایید...
هر قدر جلوی پای ما سنگ‌اندازی کنند ما قوی‌تر و متحدتر می‌شویم و با تمام وجود برای موفقیت پرسپولیس و خوشحالی دل هواداران تلاش می‌کنیم. با این چیز‌ها نمی‌توانند تیم ما را از پا دربیاورند. قهرمانی‌ها و نتایج خوب چند سال اخیر پرسپولیس خیلی‌ها را اذیت کرده است.
* فشردگی بازی‌ها هم صدای هواداران‌تان را درآورده است.
فشار بازی‌ها بسیار زیاد است و ما مجبوریم هر ۳، ۴ روز بازی کنیم. در این خصوص باشگاه صحبت کند خیلی بهتر است.
* در مورد کارت زردی که گرفتی هم صحبت کن.
قبول دارم کارتی که گرفتم بی‌مورد بود. می‌خواستم جلوی اوت انداختن بازیکن صنعت‌نفت را بگیرم که ضدحمله نخوریم و توپ را با دست زدم. هرچند داور می‌توانست کارت ندهد، ولی خب با این اتفاق بازی مقابل نساجی را از دست دادم.
* فردا در اولین بازی آ‌سیایی باید به مصاف پاختاکور بروید.
بله، شروع در هر تورنمنتی بسیار مهم است. پاختاکور تیم قدرتمندی است و بازیکنان باکیفیتی دارد. به طور حتم دیدار راحتی برای ما نخواهد بود، ولی با حمایت هواداران قطعاً برای برد به میدان می‌رویم تا استارت خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. به نظرم پاختاکور می‌تواند پل صعود ما از مرحله گروهی باشد.
* پرسپولیس توانایی رسیدن دوباره به فینال آسیا را دارد؟
درست است. ما به عنوان فینالیست دور قبل پا به این بازی‌ها می‌گذاریم، ولی شرایط این فصل قطعاً متفاوت خواهد بود، ولی شک نکنید هدف تیم ما رسیدن دوباره به فینال و این بار به امید خدا قهرمانی است.