جلال حسینی: شجاع به خاطر پرسپولیس با درد بازی کرد

تیم فوتبال پرسپولیس قدم اول خود را در لیگ قهرمانان آسیا خوب برنداشت تا نایب‌قهرمان آسیا با تساوی خانگی وارد این مسابقات شود. این در حالی است که ۴۶هزار هوادار در ورزشگاه و میلیون‌ها هوادار پای گیرنده‌های خود امیدوار بودند که شاگردان برانکو از سد ضعیف‌ترین تیم گروه بگذرند که البته این اتفاق نیفتاد. کاپیتان پرسپولیس بدشانسی را دلیل اصلی از دست رفتن دو امتیاز حساس می‌داند. گفت‌وگوی سیدجلال حسینی را در ادامه می‌خوانید.
در روزی که خیلی‌ها منتظر برد پرسپولیس بودند چه شد که به تساوی قناعت کردید؟
ما انتظار بازی سختی داشتیم چراکه از این تیم شناخت داشتیم. بازی سختی مقابل پاختاکور داشتیم که از هشت بازیکن ملی‌پوش و چند بازیکن خوب خارجی بهره می‌برد. ازبک‌ها فوتبال را قدرتی بازی می‌کنند و کاملا به این موضوع آگاه بودیم. معتقدم بچه‌های ما خیلی زحمت کشیدند و فکر می‌کنم همه جوره بچه‌ها خوب بودند و حتی در آمار به حریف برتری داشتیم، اما متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. خود ما هم دوست داشتیم برنده از این بازی بیرون بیاییم، اما بدشانس هم بودیم که توپ‌های ما گل نشد.
البته داور هم در این نتیجه تاثیرگذار بود!
واقعا داوری ما را اذیت کرد. بعد از بازی هم همه کارشناسان داوری گفتند که گل پاختاکور با اشتباه داور و کمک داور به ثمر رسید و امیدوارم که باشگاه به این موضوع اعتراض جدی کند.
با این شرایط فکر می‌کنی پرسپولیس در ادامه مسابقات می‌تواند نتایج خوبی بگیرد؟
کار سختی داریم. البته پنج بازی تا پایان مرحله گروهی باقی‌مانده و هنوز فرصت زیادی داریم، اما باید قبول کرد گروه سختی داریم و تیم‌های مدعی در گروه ما قرار دارند. جا دارد از هواداران پرسپولیس تشکر کنم که در سرما و گرما از ما حمایت کردند و دیدید که در این سرما۵۰ هزار نفر به ورزشگاه آمدند تا از ما حمایت کنند. البته فشردگی مسابقات هم به ما فشار آورده و چند بازیکن ما مصدوم هستند. در بازی با پاختاکور شجاع مصدوم شد، اما چون شرایط تیم حساس است او با درد به بازی ادامه داد. بعضی مطالب درباره او منتشر شده که کار درستی نیست.
فردا هم که باید با نساجی بازی کنید. وضعیت تیم چطور است؟
واقعا کار سخت است. ما فرصت تمرین نداریم. فاصله بین بازی‌ها واقعا کم است و این موضوع به ما فشار آورده است. چند بازیکن ما به خاطر همین فشردگی مسابقات مصدوم شدند و امیدوارم آن‌ها زودتر به ما اضافه شوند.
نساجی را چطور تیمی می‌بینی؟
تیم خوب و ریشه‌داری است و ما مطمئنا کار سختی در این زمینه خواهیم داشت، به‌خصوص اینکه بازی در چمن مصنوعی سخت است. اما همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا دست پر از زمین بیرون بیاییم. نساجی هواداران خوبی دارد که کار را برای تیم‌های میهمان سخت می‌کنند. ما برای حفظ صدرنشینی باید برنده از زمین خارج شویم.