استقلال با ۷ تغییر مقابل نفت

تیم فوتبال استقلال در حالی آماده بازی برابر نفت مسجد سلیمان می‌شود که وینفرد شفر سرمربی استقلال تغییرات زیادی را در ترکیب تیمش نسبت به دیدارهای گذشته ایجاد کرده است؛ تغییراتی که قطعاً بی ارتباط به فشردگی بازی‌های این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نیست.
نسبت به بازی قبلی استقلال، حسینی جای رحمتی را درون دروازه گرفته است، خسرو حیدری به جای غفوری در پست دفاع راست قرار گرفته است. نورافکن به جای سهرابیان در دفاع چپ بازی خواهد کرد. علی کریمی بعد از هفته‌ها غیبت به میدان بازگشته و به جای امید نورافکن در خط میانی قرار گرفته است.
روزبه چشمی نیز به جای فرشید باقری در هافبک دفاعی بازی می‌کند. فرشید اسماعیلی در ترکیب قرار نگرفته و گادوین منشأ به جای او در پست وینگر چپ بازی خواهد کرد تا اسماعیل گونکالوس به جای منشأ در نوک پیکان تهاجمی این تیم قرار گرفته بگیرد.
دانشگر، منتظری و پاتوسی تنها بازیکنانی هستند که بدون تغییر شرح وظایف در ترکیب ثابت آبی پوشان نسبت به بازی‌های قبلی به میدان می‌روند.
اسماعیل گونکالوس مهاجم جدید آبی پوشان نیز برای اولین بار از زمان حضورش در استقلال در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار گرفته است.