رضایی: برخورد من و ترابی پنالتی نبود

محمد امین رضایی، دروازه بان نساجی بعد از تساوی مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و توانستیم یک امتیاز بگیریم. مثل بازی های قبلی باز هم نتوانستیم از گل زده محافظت کنیم ولی در کل خوب بود و بچه ها خیلی تلاش کردند. از هواداران واقعا تشکر می کنم که در این روز سرد و با شرایطی سخت، چند ساعت ایستاده تیم را تشویق کردند.

 

وی در مورد عملکرد خودش گفت: خودم نباید نظر بدهم. امیدوارم مربیان و هواداران راضی بوده باشند.

 

او درباره کیفیت بازی هم گفت: بعضی دقایق پرسپولیس حمله می کرد. ما هم موقعیت هایی داشتیم. فکر می کنم بازی متعادل و جذابی بود که هواداران هم لذت بردند.

 

این دروازه بان صحنه برخورد با مهدی ترابی را اینگونه شرح داد: من و مهدی ترابی با هم تعادل مان را از دست دادیم و با شدت زیادی به هم برخورد کردیم که باعث آسیب دیدگی شد. اصلا به هیچ عنوان صحنه ای نبود که پنالتی اعلام شود و طوری نبود که من جلوی حرکت ترابی را بگیرم.

 

گلر موفق نساجی درباره واکنش های خوب خود افزود: خدا را شکر می کنم. از مربیان هم ممنون هستم که در این بازی ها ما را هم از لحاظ ذهنی و هم از نظر بدنی آماده نگه می دارند. امیدوارم در ادامه فصل نتایجی بگیریم که در شان نام نساجی باشد.

 

رضایی در مورد فضای بین او و دیگر دروازه بان های تیمش گفت: هر سه گلر نساجی با هم رقابت دارند. من هم از حامد لک یاد می گیرم. امیدوارم کنار هم فصل خوبی داشته باشیم.

 

او درباره آخرین بازی سال نساجی مقابل استقلال گفت: شما امروز توان نساجی را دیدید. ما می توانیم در هر جایی از شان نساجی دفاع کنیم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.