به گزارش افکار نیوز،علی پروین در گفت و گویی با فارس، در خصوص بازی ایران و اردن اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که داشتم فقط ۱۵ دقیقه آخر بازی ایران و اردن را دیدم به نظر من بعد از مدتها دوری بچهها دور هم جمع شده بودند و در حال شناختن یکدیگر بودند. ما همیشه میدانیم نتایج بازیهای دوستانه ملاک یک تیم نیست. چون در حال حاضر کیروش درحال آزمایش بچهها است. پس بازیهای دوستانه ملاک نتایج تیم ملی نیست. اما باز هم تیم ملی در روزی که بد شروع کرد اما خوب تمام کرد و به یک تساوی رسید.

پروین ادامه داد: بازی با قطر هم مهم نیست، انشاالله تا مرحله بعد که تیم ملی به تیم‌های استخوان داری می‌خورد موفق باشد. به نظرم شرایط سخت است اما همه دوست داریم به جام جهانی برویم. خوشبختانه بچه‌ها نیز آن چیزی که من در تلویزیون دیدم خوب تلاش و کوشش می‌کنند و یک دل هستند.

پروین خاطرنشان کرد: باید آمادگی این را داشته باشیم تا در مراحل بالاتر به تیم‌های سخت بخوریم. چون تیم‌های دیگر هم برای رفتن به جام جهانی برنامه ریزی کردند.

امیدوارم ما هم بدون توجه به حاشیه‌ها فقط به جام جهانی فکر کنیم.

پروین در خصوص حضور هدایتی در پرسپولیس نیز گفت: ببنید هدایتی عاشق پرسپولیس است و این را بارها ثابت کرده است. او باید بیاید و کنار ما باشد. با حضور سردار و مسئولان باشگاه می‌خواهیم تیمی گردن کلفت و قوی بسازیم و بچه‌ها را رو به جلو حرکت دهیم و تیمی بسازیم که مردم لذت ببرند. با هدایتی صحبت‌های خوبی داشتیم و من مطمئن هستم پشت تیم پرسپولیس تیمی درست خواهد شد که همه از آن لذت ببرند این تیم نیاز به افرادی دارد که عاشق پرسپولیس هستند و برای برد و باخت این تیم دلسوزی کنند و سردار را هدایت کنند هدف ما این است.

وی درباره آخرین دیدارش با دنیزلی در تمرین روز پنج شنبه نیز گفت: ما همیشه به دیدار آقا مصطفی میرویم. خیلی سرش شلوغ است اما برنامههای خوبی برای لیگ قهرمانان دارد از ما هم دعوت کرد کنارش باشیم. حالا باید ببنیم خدا چه میخواهد. من امیدوارم پرسپولیس در مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعد صعود کند و هواداران از ما در آسیا انتظار دارند، تا به نتایج مطلوب برسیم.