تاریخ برگزاری فینال والیبال مشخص شد

رقابت‌های لیگ برتر والیبال به ایستگاه پایانی رسیده است و دو تیم سایپا تهران و شهرداری ورامین برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهند کرد. طبق اعلام سازمان لیگ والیبال قرار بود مسابقات نهایی به میزبانی تبریز برگزار و استارت رقابت‌ها از ۲۰ اسفند ماه سال جاری زده شود اما در فاصله چند روز تا تاریخ اعلام شده، منوچهر پورحسن (سرپرست سازمان لیگ) خبر از تغییر میزبانی تبریز داد و سالن ۱۲ هزار نفری آزادی را به عنوان میزبان مرحله نهایی معرفی کرد که این خبر واکنش مسئولان سایپا را در پی داشت و به میزبانی تهران مخالفت کردند.

منوچهر پورحسن همچنین گفت، درباره اعتراض تیم سایپا و اینکه گفته می‌شود آنها بلیت و هتل محل اقامت را تهیه کرده‌اند گفت: هر تیمی که کارهایش را انجام داده ما خسارت تهیه بلیت و هتل را به آنها پرداخت خواهیم کرد اما هیچیک از تیم‌ها این کار را انجام نداده‌اند. روز ۱۵ و ۱۶ اسفندماه به تیم‌ها اعلام کردیم احتمال تغییر میزبان وجود دارد و ممکن است سالن ۱۲ هزار نفری آزادی را به ما تحویل دهند، به همین دلیل برنامه ریزی نکنید و منتظر خبر ما باشید.

سرپرست سازمان لیگ درباره اعتراض باشگاه سایپا و تهدید به اینکه در صورت میزبانی تهران در فینال حضور شرکت نخواهند کرد گفت: به هر حال اعتراض حق طبیعی تیم‌ها است. همه در جریان احتمال تغییر میزبانی بوده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال تغییر میزبانی وجود دارد یا خیر؟ گفت: خیر، تهران میزبان است. شب گذشته تا ساعت ۲۰ در سالن حضور داشتم و چهار کف پوش پهن شده است و احتمالاً تا بعد از ظهر امروز کارها تمام می‌شود.

او درباره زمان برگزاری مسابقات گفت: روز چهارشنبه تمرین نخست تیم‌ها برگزار می‌شود. روز پنج شنبه و شنبه نیز دیدارهای اول و دوم برگزار خواهد شد.