رجز خوانی یک استقلالی برای پرسپولیسی ها

پیروز قربانی ددر خصوص پیروزی تیم استقلال تهران مقابل نساجی قائمشهر در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: شاگردان شفر در اوایل نیمه نخست خیلی نساجی را تحت فشار قرار دادند اما پس از آن، بازی شکل متعادل‌تری گرفت، چون استقلال در ادامه بازی سعی داشت بازی همیشگی خود را ارائه دهد. در سوی مقابل هم نساجی به دنبال این بود تا در ضدحملات به گل برسد که تاکتیک خوبی به نظر می‌رسید.

وی افزود: خوشحالم که استقلال توانست نساجی را شکست دهد تا با روحیه‌ای مضاعف مهیای دربی شود. به نظرم پیش از دربی بازیکنان خیلی به خودشان فشار نیاورند تا هم دچار آسیب دیدگی نشوند و هم با محرومیت مواجه نشوند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط تیم استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: استقلال پیش فصل بدی داشت و در جذب بازیکنان آن چنان که باید خوب عمل نکرد. البته این تیم در نیم فصل دوم با خریدهای خوب توانست ضعف‌هایش را جبران کند و اکثر بازی‌های خود را در لیگ با برد پشت سر بگذارد تا چهره یک تیم مدعی را به خودش بگیرد. بازیکنانی که در نیم فصل دوم به تیم آمده‌اند توانسته‌اند تاثیر زیادی در پیشرفت تیم ایجاد کنند. از جمله بازیکنان خارجی که در این مدت کم به خوبی کمک حال تیم بوده‌اند.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص پیش بینی‌اش از نتیجه دربی برگشت گفت: دربی شرایط خاص خود را دارد هر چند که معتقدم با توجه به در پیش بودن دربی تیم‌های دیگر از جمله سپاهان و تراکتورسازی سعی می‌کنند از این مسئله استفاده کنند. امیدوارم استقلال در دربی برنده شود تا بتواند اختلافش را با پرسپولیس کم کند. استقلال توان بردن پرسپولیس را دارد. امیدوارم این حساسیتی که در جدول رده بندی وجود دارد و روی دو تیم سایه انداخته در روند بازی تاثیر گذار و مثل بازی رفت کسل کننده نباشد.

قربانی در خصوص تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر و اینکه آیا این موضوع می‌تواند در دربی به استقلال لطمه بزند، خاطرنشان کرد: فوتبال ایران هیچ برنامه خاصی ندارد. البته تمام برنامه‌ها را از قبل به مربیان تیم‌ها اعلام می‌کنند و کسی موفق است که بتواند در این مواقع خودش را با شرایط بوجود‌آمده به خوبی وفق دهد. اگر هم اشتباه برنامه ریزی شده، مربی باید آن‌قدر باهوش باشد تا نگذارد تیمش لطمه بیند.