قرمزها ازحالاکفاشیان رارییس فدراسیون میدانند

* ملي پوشان به عاشوري گزارش مي دهند

به گزارش افکار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران: هر چند بازیکنان ملی پوش پرسپولیس این روزها در تمرینات این تیم غایب هستند و خود را برای دیدار با تیم ملی قطر در دهم ماه جاری آماده می کنند ولی این موضوع دلیل نمی شود تا مربیان پرسپولیس که دیدار حساس با الهلال را هر در پیش دارند از اوضاع بازیکنان خود بی خبر باشند، به همین خاطر محسن عاشوری به خواست دنیزلی هر روز با ملی پوشان پرسپولیس تماس می گیرد تا از آخرین وضعیتی بدنی و احتمال اً‌مصدومیت های جزئی با خبر شود، تا براساس این گزارشات دنیزلی بداند در نبرد هفدهم اسفند در عربستان می تواند روی کلام یکی از ملی پوشان خود حساب باز کند.

*شهرداری یاسوج دومین حریف تدارکاتی پرسپولیس

در تعطیلات لیگ برتر و به منظور آماده سازی هر چه بهتر بازیکنان پرسپولیس مربیان این تیم دو بازی تدارکاتی با تیم های لیگ یکی را در نظر گرفته اند که اولین دیدار آنها ساعت ۱۱ امروز یک شنبه هفتم اسفند مقابل پیکان برگزار می شود و دومین دیدار آنها نیز صبح چهارشنبه همین هفته مقابل شهرداری یاسوج انجام می شود.

البته در این دو دیدار تدارکاتی دنیزلی بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار ندارد و بیشتر به دنبال میدان دادن به بازیکنانی است که کمتر به آنها فرصت بازی می رسد.

*پاسخ منفی دنیزلی به هواداران پرسپولیس

سرخ پوشان تهرانی در لیگ دیدار تدارکاتی صبح امروز یک شنبه به مصاف شاگردان فرهاد کاظمی می روند به همین خاطر تعدادی از هواداران پرسپولیس که عصر روز شنبه ۶ اسفند به محل تمرین این تیم رفته بودند از افندی خواستند تماشای دیدار پرسپولیس مقابل پیکان را آزاد اعلام کند که با پاسخ منفی دنیزلی مواجه شدند که اصرار داشت این دیدار هم مثل تمرینات چند روز اخیر باید پشت درهای بسته برگزار شود لازم به ذکر است که بدانید این دیدار ساعت ۱۱ صبح امروز برگزار خواهد شد.

*سردار به خاطر هدایت استعلام می گیرد
چند روزی است در محافل ورزشی موضوع بازگشت حسین هدایتی به جمع اعضا هئیت مدیره پرسپولیس به گوش می رسد، موضوعی که علی پروین به شدت علاقه دارد تا این اتفاق رخ دهد.
در این رابطه جلسه ای هم بین پروین، رویانیان و هدایتی برگزار شد و طرفین خواسته های خود را مطرح کردند.
البته روی کاغذ هدایتی تا بازگشت فاصله ای ندارد ولی گفته می شود سردار قصد دارد این موضوع را با دکتر عباسی در میان بگذارد و نظر او را جویا شود تا در ادامه راه مشکلی به وجود نیاید، چون تجربه نشان داده هدایتی با کسی سازگار نیست و با هر مجموعه با مشکل می خورد.
برای اثبات این موضوع می توانید به سابقه همکاری وی با انصاری فرد و مصطفوی در پرسپولیس و مهریزی و آجرلو در استیل آذین رجوع کنید ضمن این که به همه این ها اختلاف اخیر با علی پروین را هم بیافزایید که رسانه ای شد و طرفین یکدیگر را به خیلی چیزها متهم کردند.
ترس رویانیان هم از همین است که مبادا با اضافه شدن هدایتی به مجموعه پرسپولیس چنین حاشیه هایی تیم آرام او را مختل کند.
*پرسپولیسی ها به کفاشیان تبریک گفتند
حضور علی کفاشیان در جمع پیشکسوتان پرسپولیس حاشیه هایی به همراه داشت که باعثخنده نفر اول فوتبال ایران شد.
داستان از این قرار است که پیشکسوتان پرسپولیس با دیدن رئیس فدراسیون او را از حالا رئیس بعدی می دانستند و به فاصله چند روز مانده به انتخابات فدراسیون پیشاپیش به او تبریک گفتند که این موضوع با خنده و صد البته تعجبی شخص کفاشیان روبرو بود که اعتقاد داشت هنوز چیزی مشخص نیست و همه چیز در روز ۱۵ اسفند معلوم می شود.
* خوش و بش دنیزلی و استیلی بعد از ۵ سال اختلاف
هوداران پرسپولیس به خوبی به یاد دارنده که اواسط لیگ ششم مصطفی دنیزلی که هدایت این تیم را برعهده داشت به خاطر ایجاد وابستگی حکم به اخراج حمید استیلی داد تا او با ناراحتی از مجموعه پرسپولیس جدا شود و این دو مربی دیگر همدیگر را ندیدند تا این که ظهر روز یکشنبه در جلسه پیشکسوتان سرخ پوش با یکدیگر روبرو شدند و با آغوش گرفتن و دیده بوسی به اختلافات ۵ ساله خود پایان دادند و برای یکدیگر آرزوی موفقیت کردند.
*گلر بوسینایی امروز به میدان می رود
گلر بوسینایی پرسپولیس که چند روزی است با این تیم قرار داد همکاری ما امضا تا در لیگ قهرمان آسیا سرخ پوشان راهمراهی می کند امروز در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان قزوین به میدان می رود تا همه هنر خریدجدید پرسپولیس رابه چشم ببینند.
البته مهرداد پولادی شی که با این دروازه بالا پرسپولیس شد برای اولین بار پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد. /