جلالی: امکانات تیم نساجی در حد لیگ برتر نیست

 مجید جلالی اظهار داشت: زمانی که در پیکان بودم و اکنون که در نساجی هستم، به تیم امید کمک کرده و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

وی در رابطه با عملکرد تیم ملی امید نیز اظهار داشت: آرزو دارم این تیم بتواند پس از سال‌ها به المپیک صعود کند.

جلالی تأکید کرد: تیم امید ما از بازیکنان جوان تشکیل شده که همه از تجربه خوبی برخوردار هستند و امیدوارم این تیم بتواند آرزوهای مردم را برآورده کرده و به المپیک صعود کند.

سرمربی تیم نساجی مازندران در پاسخ به این پرسش که تیم نساجی، بازیکنان امید خود را در اختیار کرانچار قرار می‌دهد یا خیر؟ افزود: بنده در زمانی که در پیکان بودم و اکنون که سرمربی نساجی هستم، همیشه برای تیم امید ارزش زیادی قائل بودم و بازیکنانم را در اختیار این تیم قرار داده تا تیم امیدمان موفقیت‌های پی‌درپی را کسب کند.

وی در رابطه با شرایط تیم فوتبال نساجی، گفت: شرایط ما باید بهتر از این باشد اما متأسفانه امروز در زمین کارگران اجازه تمرین پیدا نکردیم، به زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آمدیم، در آنجا هم به ما اجازه تمرین ندادند و مجبور شدیم در زمین شماره 3 تمرین کنیم که از کیفیت بالایی برخوردار نبود.

سرمربی تیم نساجی مازندران خاطرنشان کرد: همه مسئولان استان باید دست به دست هم دهند تا شرایط نساجی بهتر از این شود؛ این تیم به حمایت نیاز دارد و مطمئن باشید با جوانانی که در نساجی حضور دارند، می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم، به شرط آنکه مسئولان، ما را تنها نگذارند.