دوست دارم به استقلال بروم

ارسلان مطهری در خصوص سال 97 اظهار داشت: سال 97 از هیچ جهت برای من سال خوبی نبود و اتفاقات ورزشی خوبی برای من رخ نداد و باعث شد متضرر شوم و از لحاظ اقتصادی هم دیگر همه می‌دانند شرایط کشور ما به چه صورت است و نیازی به صحبت در این باره وجود ندارد. ولی اواخر سال برای من اتفاقات خوبی افتاد و به نوعی این سال برای من خوب تمام شد و از این بابت خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم.

وی در مورد دوران سختش در سال گذشته گفت: من انتخاب اشتباهی داشتم که به پارس جم پیوستم و از این بابت خیلی متضرر شدم. اتفاقی برای من در این تیم افتاد که مقصر آن را هرگز نخواهم بخشید. دوست ندارم در مورد سرمربی پارس جم و رفتاری که داشت صحبت کنم چرا که بزرگ می‌شود و آدم‌های کوچک را نباید بی‌خودی بزرگ کرد. فقط بگویم پارس جم ضربه بزرگی به فوتبال من زد.

مهاجم ذوب آهن در مورد رفتن به تراکتورسازی هم عنوان کرد: تراکتورسازی تیم خوبی است ولی در این تیم هم شرایط سختی داشتم چرا که در پست اصلی خودم بازی نمی‌کردم و سرمربی تیم من را وینگر بازی می‌داد و به من گفت در این پست بازیکنی بهتر از تو ندارم ولی پست تخصصی من مهاجم نوک است و به همین خاطر نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم و بازهم ضرر کردم و فوتبالم عقب‌گرد زیادی داشت و به نوعی مجبور شدم از صفر شروع کنم.

مطهری در مورد اینکه روزی بازیکن مطرح نقل و انتقالات بود و تیم‌های بزرگ دنبالش بودند گفت: بله متاسفانه شرایط خوبی داشتم که مدتی از آن فاصله گرفتم. حتی گفته می‌شد مطهری یک جرقه بود و توانایی زیادی ندارد. به این افراد که اینطور فکر می‌کردند حق می‌دهم و شاید این شرایط برای بازیکن دیگری هم بود من چنین فکری در موردش می‌کردم ولی خوشحالم همکاری با منصوریان و ذوب آهن باعث شد به اوج برگردم و توانایی‌های خودم را نشان دهم.

وی در مورد گل‌های حساس خود به پدیده، النصر، استقلال خوزستان و سپاهان گفت: لطف خدا بود و زحمات بچه ها را تبدیل به گل کردم و به نوعی آسان‌ترین کار را انجام دادم. خوشحالم که برای تیم مفید بودم و انتظار کادرفنی را برآورده کردم و در ادامه هم دوست دارم عملکرد خوبم را ادامه دهم.

مهاجم ذوب آهن در مورد علاقه قلبی خود به استقلال که بارها آن را عنوان کرده گفت: بله من همیشه گفته‌ام استقلالی‌ هستم و علاقه زیادی به این تیم دارم ولی متاسفانه پیشنهادی از این تیم نداشتم و حتی در مقطعی پرسپولیس خیلی بیشتر از استقلال دنبال جذب من بود. آرزو دارم روی با پیراهن استقلال به میدان بروم.

مطهری در مورد آرزویش در سال 98 هم گفت: آرزو دارم مردم ایران سلامت و در خوبی باشند و مشکلاتی هم که دارند برطرف شود. از نظر فوتبالی هم امیدوارم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم. سال نو را به همه هموطنانم تبریک می‌گویم.