هنوز با جدایی از استقلال کنار نیامده‌ام

آرش برهانی در خصوص دربی با خبرنگار ما صحبت کرد که مشروح این مصاحبه را در زیر می‌خوانید:

- چند گل در دربی زدی؟ 

۳ گل در دربی به پرسپولیس زدم و یک گل هم با پیراهن پاس تا جمعا ۴ گل به پرسپولیس زده باشم.

-از بین این گل ها کدام برایت شیرین تر بود؟ 

گلی که ۱۰ فروردین سال ۹۰ به پرسپولیس زدم، چیز دیگری بود. ما در آن بازی خیلی موقعیت نداشتیم و جز معدود دربی هایی بود که روز خوبی نداشتیم اما توانستیم برنده شویم و حضور بازیکنان با تجربه در آن دیدار خیلی به ما کمک کرد.

-چقدر دلت برای حضور در استقلال و بازی در دربی تنگ شده است؟ 

تمام زندگی من فوتبال بود و خیلی دلم برای آن روزها تنگ شده است. نمی شود خاطرات آن روزها را کنار گذاشت و حقیقتا من هنوز هم نتوانسته ام با جدایی از استقلال و خداحافظی از مستطیل سبز کنار بیایم هر چند که الان مربیگری می کنم‌.

-سخت نیست؟ 

خیلی سخت است و ای کاش کنار آمدن با آن راحت بود.

-شرایط استقلال را برای دربی چطور می بینی؟ 

خوشبختانه استقلال در این چند هفته خیلی خوب ظاهر شده و روان تر بازی می کند. مخصوصا با آمدن پاتوسی این تیم هماهنگ تر و حرفه ای تر بازی می کند و می توانم بگویم اگر پاتوسی در نیم فصل اول به استقلال اضافه شده بود قطعا این تیم شرایط خیلی بهتر از این هم در جدول داشت. پاتوسی یکی از آن بازیکنانی است که نقطه کور و گره بازی را خوب باز می کند و فکر می کنم در دربی هم بتواند خیلی به استقلال کمک کند.

-دوست داری در دربی چه کسی گل بزند؟ 

مرتضی تبریزی، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی و خسرو حیدری و اگر صیاد منش هم باشد، دوست دارم او هم گل بزند. البته این را هم بگویم نباید از نقش تاثیر گذار فرشید باقری در بازی های استقلال بگذریم. او در این هفته ها خیلی خوب کار کرده‌. شاید بازی هایش خیلی به چشم نیاید اما وقتی تیمی خوب گل می زند و کم گل می خورد نتیجه بازی تاثیر گذار و کلیدی یکی مثل فرشید باقری هم است. همان کاری که زمان ما کیانوش رحمتی در استقلال می کرد، خیلی موثر و مفید در استقلال بود اما بازی هایش به چشم نمی آمد.

- فکر می کنی استقلال برنده دربی شود؟

بازی که سخت است اما عملکرد استقلال در چند هفته اخیر من را امیدوار کرده و دوست دارم این تیم دربی را پر گل ببرد.