به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، رقابت های روز دوم و پایانی هشتمین دوره مسابقات بینالمللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) که از روز گذشته در سالن شهیدحیدریان قم آغاز شده است با برگزاری دیدارهای فینال ۴ وزن دوم پیگیری شد که در دیدار فینال وزن ۱۲۰ کیلوگرم بشیر باباجان زاده با برتری در سه تایم و با نتایج (صفر بر یک)، (یک بر صفر) و (یک بر صفر) مقابل امیر قاسمی منجزی مدال طلای این وزن را بر گردن آویخت. باباجان زاده پس از استراحت در دور نخست ماکسیم پروخوروف از آذربایجان را در ۲ تایم و با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب کرده بود و در دور سوم نیز در ۲ تایم با نتیجه ۲ بر صفر از سد آتیلا گوزل از ترکیه گذشت و راهی دیدار پایانی شد. وی در فینال نیز با برتری مقابل امیر قاسمی منجزی از ایران نشان طلا را بر گردن آویخت.
رده بندی وزن ۱۲۰ کیلو به شرح زیر است: ۱ - بشیر باباجان زاده(ایران) ۲ - امیر قاسمی منجزی(ایران) ۳ - بهنام مهدی زاده(ایران) و آتیلا گوزل(ترکیه) ۵ - علی خلج(ایران) و ماکسیم پروخوروف(آذربایجان)
به کشتی‌گیران اول تا سوم اوزان هفتگانه این مسابقات به ترتیب ۴ هزار، ۳ هزار و ۱۵۰۰ هزار دلار جایزه اهداء می‌شود.
همچنین، به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۶،۴ و ۳ هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.
هشتمین دوره رقابتهای بینالمللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) روزهای ۶ و ۷ اسنفدماه با حضور کشتیگیران داخلی و ۵ کشور خارجی در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد.