امید برانکو به دو بازیکن پرسپولیس

دربی بزرگ پایتخت بین دو تیم پرطرفدار تهرانی پرسپولیس و استقلال امروز شنبه ١٠ فروردین از ساعت ١٦ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی صاحب افتخار پرسپولیس که در دو فصل اخیر قهرمان بی رقیب لیگ برتر بود، در جدالی سخت به مصاف تیم دوم جدول یعنی استقلال تهران می‌رود.

دربی حساس و جذاب تهران البته در حالی برگزار می‌شود، که سرمربی کروات در این دیدار چشم به ساق‌های بازیکنان توانمند مازندرانی خود دوخته است.

شجاع خلیل زاده در خط دفاعی که در کنار سید جلال حسینی دیوار محکمی را ساخته اند و علی علیپور گلزن اول قرمز‌ها در یکی دو فصل گذشته می‌توانند با عملکرد مناسب خود پیروزی را برای تیم خود به ارمغان بیاورند.

آمار خط دفاعی پرسپولیس با حضور مدافع بهنمیری درخشان بوده و آن‌ها در فصل جاری تنها با دریافت ١٠ گل دومین خط دفاعی لیگ برتر لقب گرفته اند.

در خط حمله پرسپولیس هم علی علیپور با به ثمر رساندن ١١ گل نقش تعیین کننده‌ای در روند امتیاز گیری قرمز‌ها داشته است، نیم فصل دوم را با افتی محسوس آغاز کرد و حالا امیدوار است در این دیدار به روند خوب گذشته بازگردد.

برانکو ایوانکوویچ بار‌ها در مصاحبه‌های خود از عملکرد این دو بازیکن ابراز رضایت کرد و امید دارد با درخشش آن‌ها سه امتیاز حساس دربی را از آن خود کند.