شفر: قرار بود پاتوسی پنالتی بزند

وینفرد شفر پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: یادم هست که سه ماه قبل وقتی بحث دربی می‌شد کسی فکر نمی‌کرد این بازی بین تیم‌های اول و دوم جدول باشد و برای رسیدن به این جایگاه در جدول سخت تلاش کردیم فقط در یک کرنر برای دفع توپ آماده نبودیم و خوب بازی کردیم و پنالتی ما هم گل نشد. دربی برای ما مهم بود ما دربی را واگذار کردیم اما مطمئنم که برگردیم و دیروز یک تیم دیگر برای دربی داشتیم اما با مصدومیت غفوری و دانشگر تیمی دیگر برای بازی امروز داشتیم.

* شاید فقط یک نفر خوشحال باشد

وی ادامه داد: به خاطر تمرین روی چمن مصنوعی بازیکنان ما از ناحیه زانو و عضلات دچار مصدومیت شدند، دیگر روی چمن مصنوعی تمرین نمی‌کنیم، ما یک تیم حرفه‌ای هستیم. اکنون همه تیم ناراحت هستند و شاید فقط یک نفر خوشحال است. از هوادارانمان هم فوق العاده تشکر می‌کنیم مطمئن باشید برمی‌گردیم. این بازی برای همه هواداران ما مهم بود. ما برای فصل آینده چیزهای زیادی می‌خواهیم، اکنون فقط ۸۰ درصد آن چیزی که می‌خواهیم هستیم.

* به داور و کمک‌هایش تبریک می‌گویم

وی افزود: به داور و کمک‌هایش تبریک می‌گویم، آنها قضاوت منصفانه‌ای در یک بازی سخت داشتند. داوری بسیار سخت است و قبلاً هم گفته‌ام نباید بعد از هر صحنه به داور حمله کنیم. دیدید امروز همان اتفاقی افتاد که دیروز گفتم و باید به داور بابت عملکردش تبریک بگویم.

* قرار بود پاتوسی پنالتی بزند

سرمربی تیم استقلال در رابطه با اینکه استقلال چند پنالتی خود را از دست داده و در این بازی هم قرار بود پاتوسی پنالتی بزند اما فرشید اسماعیلی توپ را از او گرفت و چرا این اقدام احساسی انجام شد، اظهار داشت: وسط زمین نمی‌توانم به بازیکن بگویم تو پنالتی را بزن، این مسئله درست است. قرار بود پاتوسی پنالتی بزند اما اسماعیلی توپ را از او گرفت اما این مسئله را باید در جلسه‌ای که بین خودمان برگزار می‌شود حل کنیم و جای حل کردن این مسئله اینجا نیست.

* دربی به اندازه قهرمانی مهم است

خبرنگاری از شفر پرسید فصل گذشته استقلال امید ابراهیمی را داشت که او می‌گفت فرمانده استقلال است، تیام و جباروف هم بودند و همه این بازیکنان از تیم جدا شدند که در این لحظه مترجم شفر اعلام کرد سوال فقط در مورد بازی باشد و طبق قوانین AFC و FIFA فقط در مورد بازی سوال کنید و شفر هم در این مورد اظهار داشت: سوال باید در مورد مسائل فنی بازی باشد، ما هم در این لحظه اینجا هستیم و باید به کارمان ادامه بدهیم یا برگردیم. در رختکن هم به بازیکنان گفتم ما بازی را از دست داده‌ایم ولی شانس بازی را نه؛ هنوز در لیگ شانس داریم، بازیکنان می‌توانند بابت نتیجه بازی ناراحت باشند و گریه کنند اما بابت بازی نه. همه با باید کنار هم بایستیم و برای بازی‌های بعد امیدوار باشیم، این کار شدنی است، البته دربی خیلی مهم است و به اندازه قهرمانی هم اهمیت دارد.