صحبت‌های برانکو در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

 برانکو ایووانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیم اش در دربی ۸۹ در حاشیه تمرین سرخپوشان در ورزشگاه شهید کاظمی گفت: پس از پیروزی در دربی وضعیت تیم بسیار خوب است و همه بازیکنان انگیزه دو برابری نسبت به روز‌های پیش دارند. ما هم از شرایط تمرین راضی هستیم. در تمرین امروز تنها محمد انصاری مصدوم است، اما تا به اینجا کار توانسته پیشرفت خوبی را داشته باشد.

برانکو ادامه داد: برد در دیدار روز گذشته برای تیم ما ارزش بسیاری داشت و خوشحالیم که توانستیم دل هواداران را با پیروزی شاد کنیم و همچنین توانستیم جایگاهمان را نیز حفظ کرده و با شرایط خوبی به مصاف تیم فوتبال پیکان برویم. دلیل پیروزی ما در دیدار برابر تیم فوتبال استقلال تهران سانتر زیبای مهدی ترابی و همچنین وقت شناسی احمد نوراللهی بود که توانست گلزنی کند و ما را از حریف پیش اندازد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره قهرمانی احتمالی تیمش در لیگ برتر فوتبال گفت: ما رو به جلو حرکت می‌کنیم و در حال حاضر ۷ دیدار باقی مانده است. در دیدار روز گذشته تیم فوتبال استقلال تهران برابر ما شکست خورد، اما هنوز این تیم شانس قهرمانی دارد. ما بازی‌های سختی را برابر تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان داریم، اما مهمترین مطلب این است که ما در صدر جدول قرار داریم و خوشحال هستیم که توانسته‌ایم در ۳ جام حضور یابیم. البته در دیدار نیمه نهایی جام حذفی در مسابقه ای سخت باید به مصاف تیم فوتبال سپاهان اصفهان برویم.

برانکو درباره درگیری روز گذشته اش با بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من می‌خواستم بازیکنان خودم را از محل درگیری جدا کنم و حواسشان به داور نباشد و به بازی خود توجه داشته باشند.

برانکو همچنین درباره با دیدار تیمش برابر الاهلی عربستان در چارچوب دیدار‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ گفت:سال گذشته ما برابر تیم فوتبال السد قطر با نتیجه ۳ بر یک شکست خوردیم، اما در آخر با ۱۳ امتیاز از مرحله گروهی به عنوان تیم نخست صعود کردیم. کارمان تازه در این رقابت شروع شده و مخن ناامیدی در تیم خود نمی‌بینم. ما سال قبل هم بازی سختی برابر تیم ازبکستانی داشتیم و الوصل امارات هم تیم سرسختی ود، اما به هر حال باید بدانید که قوی‌ترین تیم‌ها باید سخت‌ترین بازی‌ها را انجام بدهند و من نیز در ابتدای قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ گفتم که قرعه ما و تیم فوتبال استقلال سخت‌ترین گروه است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: همه می‌دانیم که الاهی عربستان تیم قدرتمندی است و هزینه‌های بسیاری نیز کرده است. من قبل از این‌ها گفته ام که تیم فوتبال السد قطر از تیم ملی قطر قوی‌تر است و من تنها این حرف را نمی‌گویم. الاهی هم تیم قدرتمندی است و پاختاکور ازبکستان نیز ۸ ملی پوش دارد. با تمام این صحبت‌ها ما برای اهداف خود نشانه گذاری‌هایی را کرده‌ایم، اما کار سختی را پیش رو داریم.

برانکو درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و این موضوع که سبب نگرانی او شده است، گفت: چرا باید ناراحت شوم. من مبلغ قراردادم را از باشگاه پرسپولیس می‌گیرم و مشکلی وجود ندارد.

برانکو در پایان گفت: خوشبختانه برخلاف روز‌های گذشته هوا بهتر شده و باران نمی‌بارد. ما هم باید زمین را حفظ کنیم چرا که یک زمین تمرین تنها در اختیار داریم و نباید آن را از دست بدهیم.