تنها نکته افتضاح پرسپولیس در دربی!

بهزاد داداش زاده در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلالتهران در دربی هشتاد و نهم پایتخت گفت: بازی متفاوتی را با توجه به شرایط استقلال و پرسپولیس در جدول رقابت‌های لیگ برتر دیدیم. پرسپولیس خیلی خوب توانست بازی را کنترل کند. دیدار دیروز در نیمه اول فوق‌العاده زیبا بود. هر بازیکنی توپ را لو می‌داد دو بازیکن حریف برای دریافت توپ سمتش می‌رفتند.

وی که سابقه عضویت در استقلال و پرسپولیس را دارد افزود: استقلال در ۱۵ دقیقه ابتدایی رویایی بود اما تجربه بازیکنان پرسپولیس نسبت به استقلال باعث شد تا آنها نبض بازی را در اختیار بگیرند و پیروز شوند.

داداش زاده با اشاره به نقش مؤثر هافبک‌ها در بازی بزرگ پایتخت تصریح کرد: هافبک‌های هر دو تیم تلاش داشتند مالکیت توپ را در اختیار بگیرند اما پرسپولیس با توجه به حضور سروش رفیعی خیلی خوب توانست این کار را به نفع خود انجام دهد. پاتوسی بازیکن بدون نقصی است که در ترکیب استقلال بازی می‌کند اما پرسپولیسی‌ها نگذاشتند توپ‌های زیادی به او برسد.

وی درباره گلی که استقلال دریافت کرد نیز صحبت کرد و تاکید داشت: خط دفاع استقلال ضعیف‌تر از خط دفاعی پرسپولیس است. معمولاً توپ‌هایی که به محوطه شش قدم می‌رسد برای دروازه‌بان است اما من نمی‌دانم چرا رحمتی با کوله باری از تجربه باز هم بیرون نیامد تا استقلال گل بخورد.

داداش زاده ادامه داد: پرسپولیس با انگیزه و شناخت دقیق از استقلال به برد رسید. هافبک‌های پرسپولیس در فرم ایده آل خود هستند و می‌توانند کمبودهای مهاجمان خود را برطرف کنند.

کارشناس فوتبال ایران درباره اعتراضاتی که به اشکان خورشیدی داور بازی می‌شد نیز واکنش نشان داد و تصریح کرد: نکته تاریکی که در بازی دیروز دیده می‌شد عدم صداقت بازیکنان است. اگر خطا می‌کنید شجاعت داشته باشید و به داور فشار نیاورید. داور بازی خیلی خوب توانست عمل کند. او بازی را کاملاً از تنش در آورد و موفق شد خیلی خوب توانایی‌هایش را نشان دهد.

وی درباره پنالتی چیپ فرشید اسماعیلی که به بیرون رفت یادآور شد: معمولاً علی پروین در زمان مربیگری‌اش می‌گفت کسی که پنالتی را برای تیمش به دست می‌آورد نباید پشت ضربه پنالتی بایستد. فرشید اسماعیلی زحمات استقلال را بر باد داد. البته اگر این توپ گل هم می‌شد پرسپولیس باز می‌توانست گل بزند. این تیم فراتر از آسیاست.

داداش زاده در پایان با انتقاد شدید از مهاجم خارجی پرسپولیس افزود: ماریو بودیمیر تنها نکته افتضاح پرسپولیس است. من نمی‌دانم چرا برانکو او را بازی می‌دهد. توانایی‌اش حداقل است. وقتی سیامک نعمتی وارد زمین شد تأثیرگذاری بیشتری نسبت به بودیمیر داشت. امیدوارم برانکو پی به اشتباهش ببرد و او را دیگر بازی ندهد.