پرسپولیس باز هم عامل حذف حسین عبدالغنی؟

شاید برای خیلی ها که فوتبال را به صورت روزانه و دقیق دنبال نمی‌کنند، حضور حسین عبدالغنی مقابل پرسپولیس عجیب باشد. درست همانطور که حضور محمد الدعایه در سال ۲۰۰۹ مقابل صبا باطری عجیب بود یا همین شلهوب که ۴ سال قبل دروازه پرسپولیس را باز کرد.

اما به هر حال عبدالغنی مدافع چپ پای سعودی ها روز سه شنبه با ۴۲ سال سن مقابل پرسپولیس قرار میگیرد و حتی احتمال دارد در ترکیب اصلی جای داشته باشد. ۴ سال قبل او با تیم زردپوش النصر در مقابل پرسپولیس به میدان رفت و نمایش خوبی هم داشت اما در پایان قرمزها موفق به کسب ۳ امتیاز مقابل یاران عبدالغنی شدند.

در آن مسابقه تیمی که با هدایت حسین عبدی وارد زمین شد، پیش چشم برانکو ایوانکوویچ و البته بیش از ۱۰۰ هزار پرسپولیسی، نمایش خیلی خوبی نداشت اما با حمایت جانانه هواداران و تلاش بازیکنان موفق شد انتقام شکست در عربستان را بگیرد. پنالتی چیپ طارمی که یکی از به یاد ماندنی ترین لحظات لیگ قهرمانان بود، عامل برتری پرسپولیس شد و البته نباید از نمایش مطمئن سوشا مکانی در آن بازی نیز گذر کرد.

در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۵ پرسپولیس با همان ۳ امتیاز توانست به مرحله بعدی صعود کند و عبدالغنی را در آستانه ۴۰ سالگی ناکام بگذارد. حالا پرسپولیس اگر بتواند ۶ امتیاز حساس را از یاران عبدالغنی بگیرد، بی تردید بار دیگر زمینه ساز حذف این تیم خواهد شد چرا که آن ها یک شکست غیر منتظره هم مقابل پاختاکور داشتند.