علیپور بدشانسی نیاورد آقای گلی اش را تکرار می‌کند

ناصر محمدخانی، مهاجم اسبق پرسپولیس با ما از شرایط تمرین پیشکسوتان، همچنین برد سرخپوشان در شهرآورد به گفتگو نشست. 
* ابتدا از تمرین پیشکسوتان شروع کنیم؛ اوضاع چگونه است؟
خدا را شکر که همه بچه‌های پیشکسوت دور هم جمع شدند و اولین تمرین جدید را برگزار کردند. بچه‌ها همه شاد بودند و باروحیه و یکی از دلایلش هم برد در شهرآورد بود. 
* شهرآورد چطور بود؟
بازیکنان پرسپولیس جدا از بیست دقیقه اول بازی که استقلال بهتر و تهاجمی‌تر بازی کرد در سایر دقایق تیم برتر میدان بودند. دفاع خوب و منطقی در دقایق اولیه به فرماندهی سیدجلال و هماهنگی سایر عناصر دفاعی تیم خصوصاً شجاع و بیرانوند که انصافاً درون دروازه برای تیم یک نقطه قوت محسوب می‌شود موجب شد چند حمله استقلال به خوبی دفع شود و تیم به بهترین نتیجه ممکن برسد. پیروزی در شهرآورد شاید بهترین عیدی برای هواداران بود که موجب شد ایام به کام هواداران شیرین شود و پرسپولیس با قدرت مقابل پیکان هم حاضر شده و حریف را شکست بدهد و در صدر جدول بماند. 
* شما موافق استفاده از دو مهاجم هستید؟
بله، علیپور و بودیمیر در پیشانی خط حمله عالی کار می‌کنند. حضور وینگر‌های تهاجمی تیم و هافبک‌های عالی در دفاع و حمله موجب شده پرسپولیس از قدرت خوبی برخوردار باشد و هر حریفی را تحت فشار قرار دهد. علیپور امسال هم شانس اول آقای گلی است و اگر دچار بدشانسی نشود حتماً می‌تواند عنوان فصل قبلش را تکرار کند. 
* بازی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان را چطور می‌بینید؟
پرسپولیس با چند بار حضور در نیمه‌نهایی و فینال شخصیت خوبی در مسابقات آسیایی پیدا کرده و شاگردان برانکو با انسجام خوبی که دارند حتماً می‌توانند از سد الاهلی بگذرند. پرسپولیس سابقه بردن الاهلی را دارد.