انتقاد مهاجم سابق پرسپولیس از عملکرد بودیمیر

بهنام ابوالقاسم پور در خصوص پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم عامل مهمی که باعث برد پرسپولیس شد بازی منطقی شاگردان برانکو ایوانکوویچ بود. این تیم دور از هیاهوی همیشگی در بازی بین تیم‌های ایرانی و عربستانی توانست تاکتیک‌های خود را در زمین مسابقه پیاده کند و به پیروزی برسد.

مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه افزود: پرسپولیس از تمام فضای زمین استفاده می‌کند. این موضوع باعث شده تا حریفانش مجبور شوند به آنها فضا بدهند. تاکتیک پرسپولیس به گونه‌ای است که هر وقت خودش بخواهد توپ را به حریف می‌دهد اما با بازی فشرده‌ای که هنگام دفاع کردن نشان می‌دهد مانع از ارسال‌های دقیق بازیکنان مقابل خود می‌شوند. الاهلی تیم پر مهره‌ای بود اما اسیر هوش بالای بازیکنان و تاکتیک منطقی کادر فنی پرسپولیس شد.

کارشناس فوتبال ایران درباره افزایش شانس پرسپولیس برای صعود از گروه خود اظهار داشت: این برد کمک زیادی به روحیه پرسپولیس کرد. آنها در بازی‌های فشرده‌ای که تا پایان فصل لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارند نیاز به روحیه بالا دارند. همین بردها سبب می‌شود تا پرسپولیس شرایط ایده آل خود را حفظ کند.

ابوالقاسم پور ضمن انتقاد از عملکرد ماریو بودیمیر در بازی‌های پرسپولیس اذعان داشت: او بازیکن بسیار خوبی است اما هنوز نتوانسته است برای پرسپولیس گل بزند. این موضوع باید هرچه زودتر حل شود. چون تبدیل به بحران برای خودش خواهد شد تا در عملکردش هم تأثیر بگذارد. کادر فنی پرسپولیس می‌تواند برنامه ویژه‌ای برای مهاجمان پرسپولیس در نظر بگیرد تا غیر از علی علیپور گلزن دیگری هم داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به فشردگی تقویم لیگ برتر درباره شانس قهرمانی پرسپولیس یادآور شد: تراکتورسازی تیم بسیار خوبی دارد. آنها بازیکنان قدرتمند و با تجربه‌ای دارند که در کلاس بالایی فوتبال بازی می‌کنند. این تیم برای پرسپولیس خطرناک است. به نظرم بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تکلیف قهرمان لیگ را روشن خواهد کرد.