جرقه‌های قرمز در ورزشگاه آزادی

 تیم فوتبال پرسپولیس در روز‌هایی که صدر جدول را در اختیار دارد و صدای پای تراکتورسازی و سپاهان و حتی استقلال و پدیده را پشت سرخود می‌شنود باید ۳ امتیاز دیدار با سایپا را به دست آورد و تا پایان رقابت‌های لیگ برتر این روند را ادامه دهد.

سایپا در دیدار‌های اخیر خود نتایج خوبی به دست آورده است و در ادامه این روند حریف خود پیکان ا با حساب ۳ بر یک شکست داد تا برای حریف این هفته خود خط‌ و نشان بکشد.

تیم فوتبال پرسپولیس هم در دیدار‌های اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر نتایج خوبی بست آورده است و روی کاغذ شاید شانس بیشتری برای پیروزی در مقابل شاگردان علی دایی داشته باشد، اما این بازی شرایط متفاوتی دارد.

علی دایی ۲ امتیاز حساس را بعد از بازی دربی از استقلال گرفت تا شانس شاگردان شفر را برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کمرنگ‌تر کند و از طرفی هم باوجوداینکه خودش یک پرسپولیسی دو آتیشه محسوب می‌شود در تقابل این تیم تمام توان خود را برای پیروزی و اثبات شایستگی‌هایش به نمایش گذاشته است و همین موضوع بازی این دو تیم را حساس‌تر از قبل می‌کند.

دایی برخی سائل را به‌راحتی هضم نمی‌کند و در طول جریان بازی امکان درگیری‌های لفظی و حاشیه‌ای وجود دارد و در پایان هم به‌احتمال فراوان نشست خبری آبستن حوادثی خواهد بود و این اتفاق را از روی بازی‌های قبلی این دو تیم به‌راحتی می‌توان پیش‌بینی کرد.

در مصاحبه محمد دایی در مورد بازی پرسپولیس به‌راحتی می‌توان این موضوع را درک کرد. محمد دایی گفته است از تمام آن‌هایی که ادعای پرسپولیس بودن دارند، پرسپولیسی‌تر است و این یعنی یک جدال لفظی برای آغاز یک بازی بزرگ!

دایی گر چه امیدی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ندارد، اما این بازی برای او حیثیتی است و در طرف مقابل برانکو روی نیمکت است که ارتباط خوبی با دایی داشته و مربی و استاد وی محسوب می‌شود.

به‌جز تیم سایپا دیگر مدعیان هم به این بازی چشم دارند و تنها نقطه مثبت پرسپولیس این است که دو مدعی به نام‌های استقلال و سپاهانببازی رو در روی خود را قبل از پرسپولیس برگزار می‌کنند و تراکتورسازی هم تکلیف ۳ امتیازش در دیدار با سپیدرود مشخص‌ شده است.

برانکو در این دیدار قصد دارد از نفراتی که کمتر به بازی گرفته‌ شده‌اند استفاده کند و شاید این موضوع انگیزه‌ای برای بازیکنان سایپا و میل به پیروزی آن‌ها باشد.

بازی تیم‌های پرسپولیس و سایپا را می‌توان از بازی‌های بزرگ این هفته نامید و در کنار دیدار استقلال و سپاهان گرمای لیگ را به حداکثر می‌رساند.