شفر در استقلال می ماند؟

احمد سعادتمند با اشاره به این موضوع که نقل قولی از وی مبنی بر باقی ماندن شفر در استقلال برای فصل آینده منتشر شده و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: صحبتی که من انجام دادم این بود که با پیروزی مقابل الهلال و سپاهان، استقلال دوباره خود را مدعی کرده و من هم اشاره کردم که در نشست هیأت مدیره صحبت‌های خوبی با سایر اعضا انجام دادیم و نتایج خوبی به دست آمده و دیدگاه همه عزیزان نسبت به شفر مثبت است.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: ما سه بازی در آسیا داریم و پنج بازی در لیگ ایران و قدم به قدم جلو می‌رویم و همه این بازی‌ها در تصمیمات فصل آینده استقلال تأثیرگذار است.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص این‌که به نظر می‌رسد با دو پیروزی اخیر حواشی بعد از دربی جمع شده است،‌ گفت: معتقدم کمترین حق ما در دربی مساوی بود. بعد از این مسابقه تلاش‌های زیادی صورت گرفت و مدیرعامل و هیأت مدیره، کادر فنی و بازیکنان همه زحمت کشیدند. هواداران هم معمولا به پای روزهای بد تیم نشسته‌اند و خوشحالم که استقلال با دو نتیجه خوب برگشت و حالا همین هواداران می‌توانند به آینده باشگاه کمک کنند.

سعادتمند در خصوص درخواست شفر برای تمدید قرارداد بازیکنان از حالا اضافه کرد: به اعتقاد من حرف شفردرست بوده و ما باید از حالا برای تمدید قراردادها اقدام کنیم. وقتی بازیکنی مثل پاتوسی وقتی این همه اثرگذار است چرا نباید از حالا برای ماندنش اقدام کرد. معتقدم گل علی کریمی که آقای زاهدی‌فر آن را مردود اعلام کرد، درست بود و اتفاقا آن گل هم با پاس پاتوسی به ثمر رسید. هر باشگاهی که این بازیکن را داشته باشد، علاقمند به تمدید قراردادش است و ما هم تمایل داریم قرارداد وی تمدید شود.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اولویت ما موفقیت در لیگ برتر و آسیاست و یکی از مباحث مهمی که در هیأت مدیره مطرح شده، گرفتن سهمیه برای سال آینده است، ضمن آن‌که نیم نگاهی به قهرمانی داریم و معتقدم رقبای ما در بالای جدول کار سختی در بازی‌های آینده دارند.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: مباحث مهمی در باشگاه استقلال و هیأت مدیره برای فصل آینده صورت گرفته که قطعا عملیاتی خواهد شد. ما تصمیم داریم کمپ مرحوم حجازی را برای توسعه و تجهیز امور پایه‌ها آماده کنیم، ضمن آن‌که روی خصوصی‌سازی باشگاه طبق دستور وزیر ورزش و مجلس و دولت تمرکز کرده‌ایم. نگاه ویژه به پیشکسوتان که همیشه برای استقلال زحمت کشیده‌اند در اولویت است و تمدید قرارداد بازیکنان مورد نیاز باشگاه نیز یکی دیگر از برنامه‌های ما برای فصل آینده خواهد بود. به امید خدا در پایان فصل خبرهای خوبی را به سمع و نظر هواداران از طریق مدیرعامل خواهیم رساند.