بازیکن استقلال: نیمکت‌نشینی را دوست ندارم

«روح‌الله باقری» مهاجم شماره ۱۰ استقلال بعد از اینکه به عنوان امید اول آبی‌ها برای گلزنی به این تیم پیوست و در ابتدا عملکرد خوبی هم داشت، از ترکیب اصلی دور شد و این اتفاق با شایعه محرومیت وی به خاطر دوپینگ همزمان شد تا بازیکن بی‌حاشیه این تیم، تاحدودی اسیر حاشیه‌ها شود. او می‌گوید آماده است دوباره برای استقلال به میدان برود.
تا کی نیمکت‌نشینی‌ات ادامه دارد؟
تا وقتی کادرفنی صلاح بداند. آدم اعتراضی نیستم و به نظر سرمربی احترام می‌گذارم و تمرین می‌کنم تا به ترکیب برگردم.
خودت از شرایط راضی هستی؟
طبیعتا نیمکت‌نشینی را دوست ندارم، یعنی هیچ بازیکنی نیمکت‌نشینی را دوست ندارد. اما در حال حاضر تصمیم کادرفنی این است و جز با تمرین بیشتر و بهتر، نمی‌توانم کاری انجام دهم.
واقعیتش را بگو این اتفاقات به شایعه دوپینگ کردنت چقدر مرتبط است؟
یعنی شما می‌گویید من دوپینگ کرده‌ام و بازی نمی‌کنم؟
نه، می‌گویم بعد از نشر این شایعه از ترکیب دور شدی.
خب پس من این طور به سوال شما پاسخ می‌دهم که چطور من چندین بار بعد از آن ماجرا، در لیست ۱۸ نفره حضور داشتم؟ این یعنی می‌توانستم هرلحظه مربی تصمیم بگیرد گرم کنم و وارد زمین شوم، یعنی محروم نبودم.
با شفر درباره بازی نکردنت صحبت نکردی؟
نه، صحبت کردن بازیکن، تمرین کردنش است، با تمرین خوب به مربی می‌گوییم لایق بودن در ترکیب اصلی هستیم که خب به نظرم من خوب دارم تمرین می‌کنم و فعلا تصمیم سرمربی این است که می‎‌بینید.
در صفحه اینستاگرامت هواداران خیلی پیگیر بازی کردنت هستند.
آن‌ها همیشه به من لطف دارند. بالاخره هر بازیکنی که پیراهن تیم بزرگی مثل استقلال را می‌پوشد، هواداران از او توقع بهترین عملکرد را دارند. تلاش من هم همین است و امیدوارم با بازگشتم به ترکیب، جواب محبت‌شان را بدهم.
خیلی آرام صحبت می‌کنی؛ هرکسی جای تو بود جنجال به پا می‌کرد.
اصلا به خودم اجازه نمی‌دهم استقلال را وارد حاشیه کنم. این مسأله درون خانواده تیم، قابل حل است و من هم امیدوارم سریع‌تر حل شود و به ترکیب برگردم.