طاهری: بازیکنان که آهن نیستند

بیژن طاهری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ماشین‌سازی درمورد این مسابقه اظهار داشات: بازی سختی بود و فکر می‌کنم این مسابقه از بازی با سپاهان هم سخت‌تر بود. می‌دانستیم که شرایط چگونه خواهد بود، چون ماشین سازی در تبریز هم بسیار ما را اذیت کرده بود. خوشحالم که با صبر توانستیم 3 امتیاز این بازی را هم بگیریم. ما در هر بازی 3 امتیاز را می خواهیم و به سایر مسائل توجهی نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: ما هر 4 روز یک بار بازی داریم و این موضوع شرایط را برای ما سخت می‌کند. بازیکنان که آهن نیستند. آنها با غیرت وارد میدان می‌شوند و می‌جنگند. 

مربی تیم فوتبال استقلال درخصوص پاداشی که مالک ماشین‌سازی برای برد این مسابقه درنظر گرفته بود، خاطرنشان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند که شرایط سایر تیم‌ها چگونه است. ما بایدحریفان خود را شکست دهیم و فقط 3 امتیازها را جمع کنیم. ماشین‌‌سازی در بازی رفت هم اینگونه بازی کرد و فکر می‌کنم آنها برای اعتبار نام خود تلاش می‌کنند.

طاهری درمورد انتقادهایی که درمورد شادی پس از پیروزی برابر سپاهان مطرح می‌شد، تصریح کرد: حرف خاصی ندارم. من بعد از هر شکست ناراحت و پس از هر پیروزی خوشحال می‌شوم و خوشحالی می‌کنم و توجهی به سایر حرف‌ها ندارم.