۹ پرسپولیسی با مسکن بازی کردند!

سیامک نعمتی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب‌آهن در مورد صحنه برخوردش با فخرالدینی و اینکه بازیکنان ذوب‌آهن اعتقاد داشتند در این صحنه او باید اخراج می‌شد، اظهار داشت: اخراج که نداشت، چون از عمد نبود. آرنج من به فخرالدینی برخورد کرد، اما اصلاً از عمد نبود و همان‌جا از فخرالدینی عذرخواهی هم کردم. متأسفانه سر میلاد فخرالدینی کمی خون‌ریزی کرد و اینجا هم از او معذرت‌خواهی می‌کنم.

وی در مورد بازی گفت: بازی بدی نبود. ما برای سه امتیاز آمده بودیم، ولی جو بازی به نحوی بود که کار برای ما سخت شده بود. فکر می‌کنم از 11 بازیکن اصلی ما امروز 9 نفر با دارو و مسکن بازی کردند. این مصدومیت‌ها همیشه است، ولی در تیم ما زیاد شده است و امیدوارم بهتر شود.

بازیکن تیم پرسپولیس در مورد اینکه سعی داشت با حرکت قیچی گلزنی کند، گفت: آن صحنه موقعیتی بود که با قیچی می‌توانستم با آن ضربه توپ را تبدیل به گل کنم. فرقی نمی‌کرد، فقط می‌خواستم توپ را تبدیل به گل کنم که متآسفانه نشد.

نعمتی درباره شانس قهرمانی این تیم گفت: شرایط ما خوب است. اگر سه امتیاز بازی را به دست می‌آوردیم شرایط‌مان برای قهرمانی خیلی بهتر می‌شد. هنوز چهار بازی دیگر باقی مانده است و اختلاف زیادی با تیم دوم داریم، ان‌شاءالله بتوانیم در بازی بعدی جبران کنیم.

وی در خصوص میزبانی تیم ذوب‌آهن نیز عنوان کرد: میزبانی مشکلی نداشت و خوب بود. امیدوارم همیشه همین‌طور باشد.