اردیبهشتِ جهنمی یا ماه خوش شانسی برای پرسپولیسی ها

تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با هدایت برانکو ایوانکوویچ در فروردین ماه ۱۳۹۸ نتایج خوبی گرفت و موفق به شکست استقلال در دربی ۸۹ شد با ۵۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شانس نخست قهرمانی محسوب می‌شود.

سرخپوشان پایتخت ۴ بازی دیگر در پیش دارند و اگر بتوانند ۸ امتیاز در لیگ کسب کنند برای سومین بار پیاپی قهرمان خواهند شد.

همچنین این تیم در نیمه نهایی جام حذفی حاضر است و باید برای رسیدن به فینال با سپاهان اصفهان رقابت کند. البته شاگردان برانکو در گروه D لیگ قهرمانان آسیا وضعیت خوبی ندارند و با ۴ امتیاز قعرنشین جدول هستند و باید در ادامه رو در روی پاختاکور ازبکستان و السد قطر به برد دست یابند تا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آورند.

البته این تیم در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ بازی‌های سختی را در پیش رو دارد. شاگردان برانکو باید با سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی، تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام، ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی و پارس جنوبی در جم مسابقه دهند که بازی‌های سختی است.

همچنین در اردیبهشت، که ماه سرنوشت سازی است، پرسپولیسی‌ها باید ۱۶ اردیبهشت در ازبکستان به مصاف پاختاکور بروند و سپس ۳۰ همین ماه میزبان السد هستند.

دیدار این هفته تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان یادآور بازی بیاد ماندنی در ورزشگاه آزادی است که در دقیقه ۹۷ پرسپولیس توانست دروازه سپاهان را باز کند و قهرمانی لیگ برتر دست به دست شد و به نوعی این بازی با حساسیت کمتر روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و شاید چهره قهرمان لیگ برتر فوتبال پر رنگ‌تر از قبل مشخص شود.