اللهیار صیادمنش دیروز هم به فیزیوتراپی استقلال رفت و دنبال کار‌های درمانی اش بود. هر چند وضعیت این روزهایش عالی است و می‌تواند شنبه برای استقلال بازی کند. با این دوری نسبتاً طولانی‌مدت او وقتی با شایعه جدایی اش از استقلال و پیوستن به تیم فنرباغچه مواجه شد، برخی نوشتند این بازیکن به دلیل جدایی از استقلال به میدان فرستاده نمی‌شود تا متقاضیان به خدمت‌گیری اش بی‌خیالش شوند!

شایعه‌ای که اللهیار در گفتگو با خبرورزشی صراحتاً تکذیب کرد و گفت: «غیر از خودم، دکتر نوروزی شاهد است که در این دو ماه روزی سه جلسه برای فیزیوتراپی و آب‌درمانی به کلینیکش رفت‌وآمد داشتم. علاوه بر آن مادرم هم که در این چند وقت تهران است، می‌تواند شهادت بدهد که با چه شرایطی در حال تمرین و مداوای مصدومیتم هستم».

او گفت: «اصلاً اهل این بازی‌ها نیستم و این وصله‌ها به من نمی‌چسبد. نمی‌دانم این شایعات را چه کسی و با چه هدفی ساخته ولی آنچه به آن اطمینان دارم این است که کادر مدیریتی و فنی استقلال در جریان دقیق مصدومیتم هستند. از طرفی بزرگتر‌های تیم هم که در همه این ماه‌ها کمک حالم بودند، سراغم را می‌گرفتند و در استقلال از هر کسی بپرسید به شما می‌گوید من چه مصدومیتی را پشت‌سر گذاشته‌ام».

او که هفته گذشته در واکنش به سؤال خبرورزشی درباره پیشنهادش از خارج پاسخ داده بود، بار دیگر در همین ارتباط حرف زد و گفت: «هفته قبل هم گفته بودم آفر‌هایی از خارج از ایران رسیده ولی من در جریان‌شان نیستم. این را تکرار می‌کنم که من با استقلال قرارداد دارم و به تعهداتی که به تیم محبوبم دارم، پایند هستم».

صیادمنش گفت: «از شفر ممنونم که در این مدت همواره پیگیر وضعیت جسمانی‌ام بود و البته چند بار هم در صحبت‌هایش از من تعریف کرد. امیدوارم استحقاق این همه تعریف را داشته باشم و دنبال فرصتی هستم تا بتوانم باز هم برای استقلال بازی کنم و با همه وجودم برای استقلال بازی کنم».

مهاجم جوان استقلال در این باره که دوست دارد به فنرباغچه برود یا نه گفت: «من اجازه بیان این حرف‌ها را ندارم. من بازیکن تحت قرارداد استقلال هستم و تا دو سال دیگر سرباز این تیمم و اگر اتفاقی هم بیفتد، به خواست و اراده باشگاه است. وظیفه من تمرین و بازی کردن است».