پیروزی پیکان در برابر پارس جنوبی در دقایق پایانی

تیم‌های پیکان و پارس جنوبی جم از ساعت 18:00   امروز در استادیوم شهدای شهر قدس  با قضاوت رضا کرمانشاهی مقابل هم قرار گرفتند.

 تیم فوتبال پارس جنوبی موفق شد توسط روح الله سیف‌اللهی در دقیقه 4 بازی از روی نقطه پنالتی  از پیکان پیش بیفتد اما  پیکانی‌ها که خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس می‌کردند به خود آمدند و در دقایق 7 و 44 توسط فراز امامعلی دو گل وارد دروازه پارس جنوبی کردند تا نیمه اول با برتری 2 بر یک به سود پیکان به پایان برسد.

در نیمه دوم پارس جنوبی با گل دقیقه 56 محمد نوری بازی را به تساوی کشاند  و در حالی که بازی تا دقیقه 88 با همین نتیجه دنبال می‌شد ، پیکانی‌ها این بار با گل  عیسی آل کثیر از حریف خود پیش افتادند و بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود پیکان به پایان رسید.

 پیکان با این نتیجه 31 امتیازی شد و با چهار پله صعود در رده هشتم جدول لیگ برتر قرار گرفت و پارس جنوبی جم  هم  که این روزها حال و روز خوشی ندارد با این باخت با یک پله سقوط در رده  یازدهم جای گرفت.

پیکان  در این دیدار خانگی با ترکیب : ( وحید شیخ‌ویسی، سعید قائدی‌فر، مگنو باتیستا، عیسی آل کثیر، فراز امامعلی، مهدی مومنی، آرمان قاسمی، حجت حق‌وردی، علی حمودی، سعید واسعی و امیرحسین کریمی  )به مصاف  پارس جنوبی جم  رفت.

( احمدگوهری، حامد نورمحمدی، امیر شبانی، سعید محمدی فر، شهرام گودرزی، روح الله سیف الهی، محمد نوری، میثم نقی زاده، سید محمد ستاری، ابراهیم صالحی و حسین پور امینی )  نیز با نظر مهدی تارتار در ترکیب ابتدایی پارس جنوبی  برابر پیکان قرار گرفتند.