حیدری فحاشی بیرانوند را می‌شنید او را جریمه می‌کرد

علیرضا سهرابی، سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال ، درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار شب گذشته پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: امروز(شنبه) جلسه آنالیز عملکرد تیم داوری این بازی برگزار و مشخص شد بازی پرسپولیس- سپاهان هیچ مشکلی نداشته است‌. تنها صحنه قابل بحث این بازی حرکت سید جلال حسینی روی مهاجم سپاهان بود که حیدری باید به کاپیتان پرسپولیس کارت زرد نشان می داد‌ اما این را هم نباید اشتباه تاثیرگذار در نتیجه بازی محسوب کرد. هرچند خطای حسینی سبب شد کادرفنی و بازیکنان سپاهان به تیم داوری بازی اعتراض کنند.

او ادامه داد: بازیکنان و کادرفنی ۲ تیم باید خیلی بیشتر مراعت می کردند اما آنها هم تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفتند و البته رفتار و اعتراضشان التهاب فضای ورزشگاه را بیشتر کرد.

سهرابی درباره برنامه های کمیته داوران برای سه هفته پایانی لیگ برتر گفت: اعتقاد دارم داوران ما در هفته های اخیر روند خوبی پیش گرفته اند و هیچ مشکلی از این لحاظ وجود ندارد. تمام مسائل خوب پیش می رود‌ البته با توجه به حساسیت فوق العاده دیدار پرسپولیس و سپاهان تنش هایی در این بازی ایجاد شد که این موضوع هم طبیعی است‌.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره اعتراض سپاهانی ها به کارت نگرفتن علیرضا بیرانوند به دلیل فحاشی او به کی روش استنلی بیان کرد: حس می کنم بیژن حیدری به دلیل سر و صدایی که در ورزشگاه وجود داشت و صحبتی که در آن صحنه با کمک داور بازی انجام داد متوجه فحاشی بیرانوند نشد و اگر این موضوع را می دید بی شک نسبت به حرکت بیرانوند عکس العمل نشان می داد. داور نمی تواند تمام حرف های بازیکنان را بشنود.

سهرابی درباره اعتراض برانکو ایوانکوویچ به دقایق تلف شده این دیدار گفت: محاسبه وقت اضافی در اختیار داور است و حتما حیدری تمام جوانب را درنظر گرفته که چهار دقیقه وقت اضافی اعلام کرده است.