به گزارش افکار نیوز به نقل از مهر،

\"\"
\"\\"\\\\"\\\\"\\"\"


جرمی لین
قیمت: ماهیانه ۱۳ هزار دلار اجاره
مکان: نیویورک
تعداد اتاق خواب: ۲
تعداد حمام و سرویس بهداشتی: ۲
مساحت: ۱۱۰ متر مربع
" جرمی لین " ستاره ۲۳ ساله نیویورک نیکس که به تازگی به این تیم پیوسته است در هتل دابلیو این شهر سوئیتی مجلل را اجاره کرده است و ماهیانه ۱۳ هزار دلار برای آن می پردازد. او هنوز خانه ای در نیویورک برای خود پیدا نکرده است.

\"\\"\\\\"\\\\"\\"\"



آماره استودمیر
قیمت: ۳.۷ میلیون دلار
مکان: شرق فلوریدا
تعداد اتاق خواب: ۶
تعداد حمام و سرویس بهداشتی: ۶
مساحت: ۱۳۵۳ متر مربع
گفته می شود قیمت اصلی خانه " استودمیر " ۴.۶۵ میلیون دلار بوده که او توانسته آن را با تخفیف ۳.۷ میلیون دلار بخرد. این خانه یک آشپزخانه تابستانی در محوطه، یک استخر آب گرم با فواره و یک پارکینگ با گنجایش ۹ ماشین دارد. استودمیر همچنین یک آپارتمان مجلل در منطقه وست ویلاژ نیویورک دارد که ماهیانه ۳۷,۵۰۰ اجاره آن را می پردازد.


\"\\"\\\\"\\\\"\\"\"


کریس هامفریز
قیمت: ۱.۵۵ میلیون دلار در سال ۲۰۰۵
مکان: دریاچه مینتونکا، مینه سوتا
تعداد اتاق خواب: نامشخص
تعداد حمام و سرویس بهداشتی: نامشخص
مساحت: نامشخص
خانه عجیب و قریب هامفریز که اخیرا به آن نقل مکان کرده در نزدیکی دریاچه " منتوکا " در ایلت " مینه سوتا " قرار دارد. تمام پنجره های خانه سیار او به دلیل مسائل امنیتی با رنگ خاکستری مات شده و در اتاق خواب اصلی هم اول اسم و فامیل " کریس هامفریز " روی دیوار هک شده است. تلویزیونی بزرگ که تقریبا تمام فضای روی دیوار را اشغال کرده در یکی از اتاق ها قرار دارد. هامفریز یک کافه تریا هم در این خانه برای خود درست کرده که در سمت راست عکس آن را مشاهده می کنید.


\"\\"\\\\"\\\\"\\"\"

کارملو آنتونی
قیمت: ۶.۲ میلیون دلار
تعداد اتاق خواب: ۸
تعداد حمام و سرویس بهداشتی و سرویس بهداشتی: ۹
مساحت: ۱۹۶۰ متر مربع
ستاره اسبق " دنور ناگتس " و بازیکن فعلی نیویورک نیکس در ژوئن ۲۰۱۰ وقتی پیش بینی می کرد تیمش را تغییر خواهد داد خانه مجلل خود را که بیشتر شبیه یک قصر است با رقم ۹.۵ میلیون یورو برای فروش گذاشت. خانه او یک سال ماند و بعد از آن با رقم ۶.۲ میلیون یورو به فروش رفت. این در حالی است که آنتونی این خانه را در سال ۲۰۰۷ با رقم ۱۲.۲ میلیون یورو خریده بود. این خانه یک استودیو ضبط موسیقی، استخر، سالن بدنسازی و یک پارکینگ با ظرفیت ۷ ماشین دارد.


\"\\"\\\\"\\\\"\\"\"


کریس بوش
قیمت: ۱۲.۳۳۳ میلیون یورو
مکان: ساحل میامی، فلوریدا
تعداد اتاق خواب: ۷
تعداد حمام و سرویس بهداشتی: نامشخص
مساحت: ۱۱۵ مترمربع
خانه " کریس بوش " ستاره میامی هیت، عمارتی با ستون های بلند و طلایی است که از کف تا سقف آن سفید رنگ است. پیش از این تعداد زیادی از ورزشکاران مشهور آمریکا در این خانه که قیمت اولیه آن رقمی در حدود ۱۸ میلیون زندگی کرده اند. کریس بوش موفق شد در سال ۲۰۱۰ این خانه را با تخفیف فوق العاده ۱۲.۳۳۳ میلیون دلار بخرد. هر ۷ اتاق خواب این خانه بالکن دارد و نمای جلویی آن یک استخر با طول ۳۰ متر است.

\"\\"\\\\"\\\\"\\"\"



دواین وید
قیمت: ۲.۵ میلیون دلار
مکان: پوستال استور، فلوریدا
تعداد اتاق خواب: ۶
تعداد حمام و سرویس بهداشتی: ۷.۵
مساحت: ۸۴۰ متر مربع
در جولای ۲۰۰۹ " واین وید " ستاره میامی هیت در صفحه توئیتر خود اعلام کرد خانه اش را با تخفیفی فوق العاده با رقم ۳.۳ میلیون دلار حراج کرده است. اما این خانه زیبا تا سال آینده حتی با رقم ۲.۵ میلیون یورو هم به فروش نرفت. این عمارت فوق العاده که در سال ۲۰۰۵ ساخته شده یک آشپزخانه تابستانی در محوطه اش دارد و درون خانه نیز یک سالن سینما و یک استودیو موسیقی وجود دارد.

\"\\"\\\\"\\\\"\\"\"



جیوسن کید
مکان: دالاس
قیمت: ۱.۵۹۵ دلار
تعداد اتاق خواب: ۳
تعداد حمام و سرویس بهداشتی: ۳.۵
مساحت: ۲۴۲ متر مربع
مشکلات بین بازیکنان و اتحادیه مالکان در فصل ۲۰۱۱ رقابتهای NBA باعثشد بسیاری از بازیکنان به دلیل مشکلات مالی خانه های خود را برای فروش بگذارند که از آن جمله می توان به " مایک میلر " فوروارد میامی هیت و " جرمن اونیل " ستاره بوستون سلتیکس اشاره کرد. " جیوسن کید " گارد رأس دالاس ماوریکس نیز به این دو اضافه شد. آپارتمان طبقه بیست و یکم کید که از کف تا سقف آن شیشه است نمای زیبایی از شهر دالاس را ارائه می دهد. البته این شیشه در صورت تمایل می تواند کاملا مات شود. از امکانات دیگر این خانه می تواند به کفپوش سنگ و چوبی آن اشاره کرد. این آپارتمان یک پارکینگ اختصاصی با گنجایش ۴ ماشین را هم دارد.





مایک میلر
قیمت: ۸.۹۹۵ میلیون دلار
مکان: ساحل پومپانو، فلوریدا
تعداد اتاق خواب: ۶
تعداد حمام و سرویس بهداشتی: ۱۰
مساحت: ۸۲۵ متر مربع
" مایک میلر " ستاره میامی هیت یکی از آن بازیکنانی بود که در کش و قوس مشکلات NBA در سال ۲۰۱۱ و تعطیلی موقت آن خانه فوق العاده خود را در فلوریدا برای فروش گذاشت و این خانه همچنان برای فروش است. نمای این خانه رو به سمت اقیانوس اطلس است و یک استخر خصوصی از آب دریا نیز دارد. کف این خانه از سنگ مرمر است و دو اتاق خواب اصلی و دو حمام و سرویس بهداشتی اصلی دارد که یک وان حمام متعلق به رم باستان نیز در آنها قرار دارد. استخر داخل حیاط این خانه دقیقا شبیه به مراکز بزرگ تفریحی است.





کوری مگت
قیمت: ۳ میلیون دلار
مکان: نیوپورت کاست، کالیفرنیا
تعداد اتاق خواب: ۵
تعداد حمام و سرویس بهداشتی: ۵.۵
مساحت: نامشخص
یکی از بازیکنانی که در در کش و قوس مشکلات NBA در سال ۲۰۱۱ به جای اینکه خانه اش را بفروشد یک خانه جدید خرید " کوری مگت " ستاره اسبق لس آنجلس کلیپرز و بازیکن فعلی شارلوت باکتس است. این خانه ۱۰ سال ساخت که استایلی مدیترانه ای دارد در کنار یک دره زیبا قرار دارد و منظره اطراف آن چشم نواز است. البته در همسایگی مگت " کوبی برایانت " ستاره لس آنجلس لیکرز دو خانه دیگر دارد.